Zagrebačka pivovara

Nenad Banjac: Za uspjeh treba raditi

25.04.2009.
u 11:45
Pogledaj originalni članak

Godine provedene u Zagrebačkoj pivovari i naporan rad doveli su dosadašnjeg direktora logistike Nenada Banjca do unapređenja na mjesto direktora logistike za Centralnu Europu. To unapređenje doživljava kao priznanje i pruženo povjerenje od vodećih ljudi Anheuser-Busch InBeva.

– Isto doživljavam i kao potvrdu uspješnosti svih dosadašnjih aktivnosti koje sam obavljao na razini Hrvatske, kao i poslije na razini poslovne jedinice Hrvatska, Češka i Mađarska. Na novom radnom mjestu moja zaduženja i odgovornosti multipliciraju se sukladno broju zemalja i tržišta za koje sam odgovoran te ovise i o količini proizvedenog i prodanog piva unutar poslovne jedinice.

Za veoma jednostavnu usporedbu, na sadašnjem radnom mjestu odgovoran sam za lanac opskrbe od 12 milijuna hektolitora piva, a kada sam započinjao karijeru u Zagrebačkoj pivovari ta se odgovornost odnosila na 1,7 milijuna hektolitara piva – objašnjava Banjac. Njegov dosadašnji rad i poznavanje poslovanja izuzetno će mu, ističe, pomoći u svakodnevnom radu jer su rezultati koje je ostvario u Zagrebačkoj pivovari te uspješno izvršavanje nekoliko pilot-projekata bili razlozi za daljnje unapređenje.

Novi, zahtjevniji posao svakako će mu olakšati znanja usvojena na MBA-u na Bledu.

– Diplome i titule ne impresioniraju me, ali školovanja i učenja da. Bez završene ozbiljne poslovne škole tipa bledske, uz višegodišnje poslovno iskustvo, uspješno obavljanje posla na ovako visokoj funkciji je nezamislivo. Poslovna škola nadogradila je moja znanja koja se ne dobivaju tijekom redovitog školovanja na fakultetima. Za onog tko želi uspjeti i ostvariti napredak nezaobilazno je stalno usavršavanje i gotovo svakodnevno učenje – tvrdi Banjac. – Bez tima, bez timskog rada teško je ili gotovo nemoguće postići dobre rezultate... – nastavlja.

– Karakteristike koje tražim od svoga tima su discipliniranost, fokusiranost na rezultate, jednostavnost u izvršavanju, vođenje lokalnih timova osobnim primjerom, a od svakog člana tima zahtijevam i takozvani vlasnički odnos, tj. svakodnevno ponašanje prema kompaniji kao da su oni njezini 100-postotni vlasnici – naglašava.

Iako je na novu poziciju došao u dosta nezahvalno vrijeme u kojem kriza svakodnevno uništava poslovanja tvrtki, to ga nimalo ne plaši.

– Bez obzira na to o kojoj je vrsti krize riječ, ja ju shvaćam kao različitost u poslovnom okružju od uobičajenog ili uhodanog, te kao motivaciju i pokretač u nalaženju novih rješenja i metoda poslovanja – zaključuje Nenad Banjac.

Pogledajte na vecernji.hr