Kad će napokon mobilne korporacije koje sve nude “besplatno” prestati pljačkati građane?, pita naš čitatelj Ljudevit Šatović. Jedva je, kaže, skupio novac za četiri dana godišnjeg u Mađarskoj, no božićna čestitka “voljenog mu mobilnog operatora” brzo ga je spustila na zemlju.
Tko mu je kriv?
Otkako je korisnik Tele2, Šatović mu je, tvrdi, kroz mjesečnu naknadu od 150 kuna u tarifi Revolucija platio već više od 5400 kuna. Nakon odlaska u inozemstvo dobio je poruku da su usluge roaminga odnosno prijenosa podataka internetom 5,95 kn/100 kB. Budući da nije uspio pronaći besplatan bežični internet, spojio se samo nakratko na internet da provjeri potrošnju. Prema besplatnom programu instaliranom na androidu, mobitel je očitao 3 MB, što je prema njegovoj računici iznosilo 180 kuna. Nakon što je pronašao besplatni internet provjerio je i što na portalu mojTele2 kaže njegov brojač potrošnje. Po njemu, taj je trošak iznosio 300 kuna.
– Iako je to za internet jako puno jer Tele2 kroz Revoluciju nudi sve besplatno i uračunano u naknadu za pretplatu, takva su pravila pa tko mi je kriv – priznaje naš čitatelj. No za idući šok ipak nije bio spreman. Usred godišnjeg Tele2 ga je iznenadno obavijestio da “nema usluge” jer je premašio dopušteni limit potrošnje.
– Niti sam ja mogao koga zvati niti itko mene, kamoli otići na internet. Ne daj bože da mi se što dogodilo u stranoj zemlji – ogorčen je Šatović. Tvrdi kako ga u tri godine, koliko uredno plaća pretplatu Tele2, nitko nikada nije upozorio na limit po računu, mogućnost uskraćivanja usluge koju plaća niti na “čudan” obračun prijenosa podataka po kojemu je račun, za koji se uvjerio da bi trebao biti 300 kuna, odjednom skočio na 600 kuna.
Plaćanje prije roka?
Bolje bi, smatra, prošao s računom na bonove, koji bi u takvom slučaju mogao nadoplatiti, umjesto da mu se blokiraju pozivi i na taj način nagradi njegova vjernost. No, i nakon povratka u Hrvatsku ostao je uskraćen za uslugu operatora, koji mu je sada dopustio da prima pozive, ali ne i naziva niti da iskoristi besplatne minute za razgovor i gigabajte za internet uračunane u naknadu za pretplatu dok ne podmiri potrošnju u inozemstvu od prije dva dana te stari račun, za koji još nije istekao rok za plaćanje. Zašto bih to napravio, ako godinama račune plaćam na vrijeme! – kaže Šatović. U službi za korisnike rečeno mu je da je račun opravdan te da se može žaliti pismeno, no to neće umanjiti njegovu razočaranost “lažnim reklamiranjem i nepoštenom naplatom”, kakvom se, tvrdi, od korisnika rade ovce.
I mene je Tele 2 također vrlo razočarao svojim odnosom prema meni kao korisniku. moje korištenje Tele 2 mreže je trajalo 4 godine,nakon čega sam, prošle godine rekao - sada je dosta! isključio sam mobitel, kartica je još u njemu -i mir! srećom je to bilo na bonove..