ostojić s fisherom

Njemački turisti za svoj odmor odabiru Hrvatsku i zbog sigurnosti

Foto: Goran Kovačić/Pixsell
Njemački turisti za svoj odmor odabiru Hrvatsku i zbog sigurnosti
04.04.2012.
u 16:22
Mnogi njemački investitori zainteresirani su za ulaganja u Hrvatsku, pogotovo u greenfield-projekte
Pogledaj originalni članak

Hrvatska je najbliže toplo more vodećim emitivnim tržištima, među kojima je i Njemačka, zemlja iz koje turisti već nekoliko godina ostvaruju najveći udio stranih noćenja – rekao je ministar turizma Veljko Ostojić, koji se u pratnji pomoćnika Želimira Kramarića i tajnika kabineta Bernarda Zenzerovića danas susreo s veleposlanikom Njemačke u RH Bernardom Fisherom i savjetnicom za gospodarstvo Snježanom Slijepčević, izvijestili su iz ministarstva.

Osim o promotivnim aktivnostima te o suradnji dviju zemalja, na sastanku se razgovaralo i o načinima produljenja turističke sezone, važnosti korištenja obnovljivih izvora energije u turizmu te održivom turističkom razvoju.

Ministar Ostojić istaknuo je kako Hrvatska i Njemačka imaju vrlo dobru turističku suradnju koja se očituje u nizu zajedničkih aktivnosti. Tako je, primjerice, prošlogodišnji porast turističkog prometa njemačkih turista, koji je iznosio 9 posto u dolascima i noćenjima, jednim dijelom i rezultat promotivno-edukativne akcije TUI INSIDE, koju je u svibnju 2011. godine u Dubrovniku proveo najveći njemački organizator putovanja.

– Hrvatska ima veliki potencijal kao turistička zemlja i fantastičan imidž. Osim očuvane prirode, čistog mora, bogate kulture i tradicije, njemački turisti sve češće za svoj odmor odabiru Hrvatsku i zbog sigurnosti – rekao je veleposlanik te dodao kako bi stvaranje dodatne ponude i posebnih turističkih proizvoda u Hrvatsku privuklo još više njemačkih turista i izvan glavne sezone.

Također, veleposlanik je istaknuo da su mnogi njemački investitori zainteresirani za ulaganja u Hrvatsku, pogotovo u greenfield-projekte i dodao kako u Njemačkoj postoji veliki interes za zdravstveni i golf-turizam. Ministar je objasnio da je cilj Ministarstva turizma upravo razvijanje posebnih programa, odnosno motiva dolaska, za primjerice golf, bike ili gourmet turiste te da će stvaranjem specifičnih programa Hrvatska postati još zanimljivije odredište, ne samo za glavni nego i za produžene vikend-odmore.

Ministar se susreo i s veleposlanikom Kine u RH Shen Zhifeijem, u čijoj su pratnji bili savjetnik za gospodarstvo Qian Changyong i suradnica Zhang Qian. Istaknuo je da ga veseli kontinuirani porast broja  dolazaka kineskih turista u Hrvatsku, čemu su prethodile intenzivnije promotivne aktivnosti hrvatskog turizma na tom tržištu.

Promociju svojih turističkih potencijala u Kini, rekao je ministar, Hrvatska je realizirala u suradnji sa susjednom Slovenijom s kojom će, kao i s nekim drugim bližim zemljama, ubuduće pokušati kreirati zajedničke proizvode za kinesko tržište.  Važan korak za snažnije približavanje kineskom tržištu bit će i moguće otvaranje poslovnica nekih hrvatskih putničkih agencija u Kini, naglasio je ministar i rekao kako je Hrvatska liberalizirala vizni režim kako bi, između ostalog, i kineskim turistima olakšala ulazak u zemlju, navodi se u priopćenju.

Veleposlanika je informirao o poduzetim mjerama za povećanje konkurentnosti hrvatskog turizma, zatim o planovima ministarstva, a riječi je bilo i o mogućnostima otvaranja zračnih linija između Hrvatske i Kine. Veleposlanik Zhifei podržao je snažniju turističku suradnju dviju zemalja te izrazio želju za otvaranjem ureda Hrvatske turističke zajednice u Kini. Istaknuo je da kineskim turistima dobivanje schengenske vize još uvijek predstavlja svojevrstan izazov te da je uvjeren da će ulaskom Hrvatske u EU, kineskim turistima biti još jednostavnije putovati u Hrvatsku.

Ministar je veleposlanike upoznao i s mogućnostima ulaganja u hrvatski turizam te naglasio da je jedan od ciljeva privatizacija 13 turističkih tvrtki u državnom vlasništvu i pretvaranje bivših vojnih objekata u kvalitetne turističke kapacitete, odnosno njihovo stavljanje u funkciju razvoja i novih zapošljavanja. Također je napomenuo da je pri završetku katalog investicija za potencijalne ulagače, a u rujnu i strategija razvoja hrvatskog turizma, koja će dati jasne smjernice razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 22

LU
lutomirski
17:19 04.04.2012.

opet sanjate, koliko Njemaca je ulozilo u hotelske projekte, Njemci nisu ludi da se daju jeba...ti sa vasim zakonima zato se sele u druge zemlje, najvise u Spanjolsku i Mallorcu koja vec njima pripada, i investiraju u sve turisticke zemlje, samo ne u Hrvatsku, to zaboravite, nebi ja kao Hrvat u HR investirao a kamoli stranac, samo vi mjenjajte zakone svaki dan, biti ce bolje umjesto pljunuti u ruke i narodu dati perspektivu da nemora bjezati iz svoje zemlje na rad u inozemstvo...sup...ci ingnorantni i koruptni..

UK
Ugo Kajvez
17:37 04.04.2012.

Očito kad su hrvati za njemce samo konobari, sobarice i bauštelci, ...... valjda se švabe osječaj skroz kao doma !! .............

DO
dobritza
09:18 06.04.2012.

sigurni u dalmaciji? ha ha...bas me zanima kolko je recimo jedan crni njemac sa svojom familijom siguran u bibinju.