Best buy award

Njuškalo: Internetski oglasnik odabir broj 1 hrvatskih građana

Foto: Njuskalo.hr
Njuškalo: Internetski oglasnik odabir broj 1 hrvatskih građana
01.04.2014.
u 12:47
U najnovijem Best Buy Award istraživanju za Republiku Hrvatsku, najbolji omjer cijene i kvalitete internetskih oglasnika, pruža Njuškalo. Istraživanje je provedeno u siječnju na uzorku od 1200 internetskih ispitanika
Pogledaj originalni članak

Prema glasovima građana u istraživanju Best Buy Award Croatia, Njuškalo je broj 1 internetski oglasnik s ponudom usluga najboljeg omjera cijene i kvalitete. U samo dvije godine od posljednjeg Best Buy Award istraživanja u Hrvatskoj, dogodile su se izražene promjene u potrošačkim navikama i preferencijama prema proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu.

Određene promjene su za poduzeća i potrošača zaista značajne. Njuškalo je u navedenom razdoblju uspio zadržati vjernost svojih korisnika i ponovno osvojiti njihove glasove.

Tako da je ovo drugo priznanje koje je Njuškalo ostvarilo u Best Buy Award istraživanju, što je pokazatelj održavanja konstantne, visoke razine kvalitete dizajna i preglednosti web stranice što uz pružanje usluga po povoljnim cijenama, dovodi do zadovoljstva krajnjih korisnika.

Predmetno istraživanje Best Buy Award Croatia 2014/2015 švicarske kuće ICERTIAS (www.icertias.com) provedeno je u siječnju 2014. na reprezentativnom uzorku od 1200 internetskih ispitanika, opće populacije u Hrvatskoj koristeći CAWI - DEEPMA metodologiju (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).

Ispitanicima, građanima Hrvatske, u istraživačkoj anketi putem web obrasca postavljena su pitanja za svaku kategoriju. Konkretno anketno pitanje u kojem je Njuškalo osvojio najviše glasova potrošača, glasilo je: "Navedite naziv INTERNET OGLASNIKA koji po vašem osobnom iskustvu nudi u Hrvatskoj apsolutno najbolji omjer cijene i kvalitete UKUPNE kvalitete ponude, preglednosti, dizajna i dr.", najviše je ispitanika na ovo pitanje odgovorilo: Njuškalo.

Pitanja su bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su oni slobodno mogli sami navoditi nazive davatelja usluga koji, prema njihovom iskustvu, nude najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu.

>>Styrijina digitalna ekspanzija – akvizicija udjela u tri web-servisa

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

1A
1A
20:19 27.10.2014.

Jos kad bi mjerodavni na njuskalu kapirali da turisticko iznajmljivanje spada pod USLUGE, a NE pod NEKRETNINE.