Ostalo je još manje od mjesec dana do drugog izdanja Njuškalove New Link konferencije, koja će se održati u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu. Polaznici 03. listopada od ponajboljih svjetskih predavača mogu doznati kakve trendove i transformacije donosi budućnost na tržištu nekretnina u digitalnoj eri, a 04. listopada po prvi put u Hrvatskoj imat će priliku otkriti koje nas ključne promjene uskoro očekuju u auto-moto industriji te hoće li digitalne usluge zamijeniti offline prodaju!
New Link nekretnine – 3. listopada 2017.
Njuškalova kategorija Nekretnine najveća je i najutjecajnija destinacija za prodaju, najam i kupnju nekretnina u Hrvatskoj. S više od 160 tisuća oglasa nekretnina i 442 tisuće stvarnih korisnika kategorije, Njuškalo postavlja standarde i prepoznaje trendove u trgovanju, istovremeno istražujući nove ideje i tehnologije personaliziranog ciljanja ponude, kako bi uspješno povezali pravog prodavatelja s pravim kupcem.
Kako digitalna era mijenja načine poslovanja u nekretninskom sektoru polaznicima na Njuškalovoj New Link konferenciji će otkriti dr.sc. Joe Peppard, vrhunski predavač s berlinskog ESTM-a, a više o budućnosti u poslovanju nekretninama moći će doznati od Viktora Webera, osnivača i direktora Future Real Estate Instituta, koji pomaže korporacijama i vladinim tijelima da provedu digitalnu transformaciju i razviju održive poslovne modele.
Iskustvo austrijskih ulaganja u Hrvatsku ispričat će iz prve ruke direktor Supernove dr.sc. Paul Merdzo, a detaljnije o neraskidivoj vezi arhitekture i urbanizma sudionicima će predavati dr.sc. Rene Lisac, predsjednik DAZ-a i docent na Arhitektonskom fakultetu. O novom ciklusu u građevinskom sektoru govorit će Robert Pokrovac iz Uprave Erste nekretnina, a o ulaganju u interijer s ciljem povećanja vrijednosti nekretnine predavanje će održati poznata dizajnerica Jelena Havelka.
New Link auto-moto – 4. listopada 2017. – Prvi put u Hrvatskoj!
Kao vodeća online destinacija za kupnju i prodaju svih vrsta vozila, Njuškalo je najveći virtualni izložbeni salon u kojemu se mjesečno susreće više od 700 tisuća prodavatelja i potencijalnih kupaca vozila. Svojim korisnicima Njuškalo nudi najrelevantniju i najažurniju bazu vozila u prodaji te najefektivniji kanal prodaje i promocije!
Najveći hrvatski marketplace sada ide i korak dalje te 4. listopada po prvi put u Hrvatskoj organizira konferenciju namijenjenu auto kućama, brandovima, distributerima, trgovcima i ostalim povezanim sudionicima u auto moto industriji.
Na New Link konferenciju stiže Allison Nau, big data stručnjakinja iz najveće svjetske organizacije za usluge u automobilskoj industriji, Cox Automotive! Sudionici konferencije imat će jedinstvenu priliku čuti o o naprednim tehnikama i servisima koje koriste najveći svjetski trgovci automobilima, temeljenim na prediktivnim analitičkim metodama. Najnovije spoznaje i globalne trendove s kojima se auto-moto industrija susreće u eri digitalne transformacije predstavit će dr.sc. Brane Kalpič, profesor s Oxford Sveučilišta i poznati konzultant za upravljanje, a o važnim promjenama u zakonskim okvirima govorit će Hrvoje Paver iz Hrvatske gospodarske komore.
O najučinkovitijim prodajnim tehnikama i marketinškim alatima budućnosti te kako ih primijeniti u svom poslovanju s ciljem optimizacije prodaje, polaznicima će ispričati poznati svjetski marketinški stručnjak dr. sc. Jose Maria Pons!
Više o programu dostupno je na www.newlinkconference.hr, a zainteresirani svoje mjesto na New Link konferenciji mogu osigurati kupnjokm ulaznice putem Entrio sustava.