Međunarodna organizacija ICERTIAS predstavila je posve novi redizajn i unaprijeđenu metodologiju dodjele nagrada u sustavu Customers' Friend.
Od 8. studenoga potrošači diljem svijeta, pa tako i u Hrvatskoj, mogu nominirati tvrtke za koje smatraju da pružaju vrhunsko korisničko i potrošačko iskustvo za ovu prestižnu nagradu. Jednako tako, vrhunske kompanije mogu za nagradu prijaviti i sami zaposlenici, ukoliko smatraju da baš njihova tvrtka ima odličan odnos i prema zaposlenicima i prema samim kupcima odnosno klijentima.
Prijave (nominacije) je moguće realizirati na službenoj web stranici Customers' Friend međunarodnog programa na adresi: www.customersfriend.org
Customers' Friend je međunarodni projekt predstavljen prije četiri godine, u rujnu 2014., koji ima za cilj pronalaziti, detektirati i nagrađivati kompanije koje pružaju svojim klijentima i kupcima najbolje korisničko iskustvo – one koje njeguju visoku razinu profesionalnosti, kompetentnosti, ljubaznosti i transparentnosti.
Dosadašnja medalja Customers' Friend bila je u obliku crvenog pentagrama predstavljajući crveni dijamant.
Obzirom na unaprijeđenu metodologiju i dodatno postrožene kriterije ocjenjivanja, nova medalja sada je znatno reprezentativnija i upečatljivija.
Dizajnerski proces nove Customers' Friend medalje doista je bio osebujan i nimalo standardan.
U dizajnu nove Customers' Friend medalje sudjelovalo je više od 12.000 ispitanika u više od 60 zemalja svijeta koji su svojim mišljenjem i savjetima usmjeravali dizajn finalnog rješenja. Cijeli proces trajao je stoga više od pola godine. Iz tog razloga, doista se može reći da je više od 12.000 „dizajnera“ i „mislioca“ sa svih strana svijeta – s pet kontinenata - sudjelovalo u izradi posve nove Customers' Friend medalje.
Kako bi se stvorila što impresivnija i što prihvatljivija nova medalja za Customers' Friend certifikaciju, ukupno su provedene čak 24 odvojene ankete u periodu od veljače do lipnja 2018. Međunarodna organizacija ICERTIAS pri tome je ispitala ukupno 12.368 ispitanika o njihovim preferencijama vezano uz različite potencijalne dizajnerske varijacije nove medalje.
U samom početku, ispitanicima je predočeno 13 različitih medalja. Nakon što je, temeljem glasova ispitanika, odabrana najpoželjnija od početnih 13, slijedile su daljnje ankete i daljnje iteracije medalje sve dok se nije došlo do finalnog rješenja za koje je više od 80% ispitanika tvrdilo da bi radije kupilo proizvod ili uslugu kompanije koja se može pohvaliti s baš takvom medaljom.
Finalna Customers' Friend zlatna medalja rezultat je ne samo rada vrhunskih grafičkih dizajnera i marketinških stručnjaka već i mišljenja i savjeta tisuća potrošača sa svih strana svijeta.
Rezultat je doista impresivna i iznimno uočljiva medalja koja ima za svrhu graditi i povećavati povjerenje između potrošača i ponuđača na tržištu. Jednako važno – ovo je sada medalja sa iznimno zanimljivom pričom – medalja koja, simbolički - u središtu ima potrošača u srcu. Ovo je sada doista priznanje koje privlači pažnju i daje potrošačima dodatnu sigurnost prilikom kupnje.