Posjetili smo veliku Nestléovu tvornicu u Bugarskoj:

'Novi potrošači diktiraju trendove i u proizvodnji slatkiša, sve mora i dalje biti ukusno, ali zdravije'

Foto: Jolanda Rak Šajn
'Novi potrošači diktiraju trendove i u proizvodnji slatkiša, sve mora i dalje biti ukusno, ali zdravije'
24.06.2022.
u 23:15
Prije 20-ak godina bilo je nezamislivo da netko na tržište lansira čokoladu s lavandom, chia sjemenkama..., a danas novi potrošači diktiraju trendove. I dalje sve mora biti ukusno, ali zdravije, što se, na kraju krajeva, vidi i po udjelima na tržištu i prihodima. Nestlé je u Hrvatskoj lani ostvario prihode od prodaje u iznosu od 40 milijuna švicarskih franaka, uz stvarni unutarnji rast od 11,2%. U kategorijama kave i žitarica prvi je na našem tržištu – s kavom (Nescafe) drži udjel od čak 44,4%.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

CAROLA LEMNE

Švedska stručnjakinja: Ono što se događa u Švedskoj više je mentalna spremnost. Sada se zalihe opet skupljaju

Stvoren je ekosustav za suradnju znanosti i velikih tvrtki. Važne kompanije poput Ericssona ili AstraZenece imaju, primjerice, puno znanstvenika s kojima se na taj način može surađivati. Spotify je, primjerice, iznikao iz takve suradnje sa znanstvenicima tehničkih sveučilišta i malim poduzetnicima koji su iz rada za Ericsson učili i to znanje primijenili za stvaranje Spotifyja. I ta briljantna ideja promijenila je cijeli posao glazbe

Ključne riječi


Komentari 1

DU
Deleted user
19:37 25.06.2022.

Najbolje je što manje konzumirati te šećerleme.Proizvođači koriste šećere,soju,i tko zna kakva ulja,a najmanje prirodni zaslađivač.