Na terminalu Brajdica

Novi rekord ostvarenog prometa Jadranskih vrata: Prekrcano 300.000 kontejnerskih jedinica

Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Rijeka: Teretni brod za prijevoz kontejnera
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Rijeka: Teretni brod za prijevoz kontejnera
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Rijeka: Teretni brod za prijevoz kontejnera
23.12.2020.
u 19:21
Kontejner, kojeg su nazvali "300K TEU", stigao je vlakom na redovnom željezničkom servisu iz središnje Europe
Pogledaj originalni članak

Tvrtka Jadranska vrata u srijedu je izvijestila o novom rekordu na kontejnerskom terminalu Brajdica u riječkoj luci - u ovoj je godini prekrcano 300.000 kontejnerskih jedinica (TEU).

Iz tvrtke ističu kako su danas na brod ukrcali kontejner "koji je obilježio dostignuće od 300.000 TEU u ovoj godini, prekretnicu te ujedno i novi rekord ostvarenog prometa u povijesti Jadranskih vrata". 

Kontejner, kojeg su nazvali "300K TEU", stigao je vlakom na redovnom željezničkom servisu iz središnje Europe, nakon čega je ukrcan na kontejnerski brod u redovnom prekooceanskom servisu koji direktno spaja sjeverni Jadran i Daleki istok.

Taj novi rekord dobiva još veće značenje kada se sagleda u kontekstu godine na izmaku, na svim poljima gospodarstva i života pogođene pandemijom virusa covid-19, smatraju u Jadranskim vratima, tvrtki koja kao koncesionar upravlja kontejnerskim terminalnom Brajdica u riječkoj luci.

Taj novi rekord, kako ističu, dobiva još veće značenje kada se sagleda u kontekstu godine koja prolazi i na, koja je na svim poljima pogođene pandemijom virusa Covid-19.

Tvrtka Jadranska vrata (Adriatic Gate Container Terminal - AGCT) osnovana je 2001. godine kao tvrtka-kćer Luke Rijeka, a deset godina kasnije, 2011. u tvrtku ulazi strateški partner, International Container Terminal Service Inc. (ICTSI). Ta filipinska tvrtka u AGTC-u ima 51posto, a Luka Rijeka 49 posto udjela.

VIDEO Plenković, Beroš i Capak o nacionalnom planu cijepljenja

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

PU
paul-umpe
06:21 24.12.2020.

da nisu Vojko Slavko Ostoja i Komadina za veliku lovu preusmjerili sve za Koper imali bi 2 milijuna kontejnera