sad

Oglašavanje na webu u 2012. prvi će put premašiti reklame u tisku

Foto: VL FOTO
Oglašavanje na webu u 2012. prvi će put premašiti reklame u tisku
24.01.2012.
u 15:08
Marketinški stručnjaci u SAD-u tijekom 2012. godine mogli bi utrošiti 39,5 milijardi dolara
Pogledaj originalni članak

Koliko je snažan zamah uzeo razvoj internetskih portala i drugih online-medija, govori i podatak da će ove godine u SAD-u oglašivači potrošiti više "online" nego na reklame u tisku.

Po studiji eMarketera, koju je objavio portal Mashable, marketinški stručnjaci tijekom 2012. godine mogli bi utrošiti 39,5 milijardi dolara na online-oglašavanje što je povećanje od 23,3 posto u odnosu na proteklu godinu. Za tiskane medije predviđa se potrošnja 33,8 milijardi dolara. 

Predviđa se da će udio oglašavanja na webu rasti u idućih pet godina sve do iznosa od 62 milijarde dolara godišnje.

 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar potrosnja-goriva.net
potrosnja-goriva.net
09:43 27.01.2012.

Hrvatsko \"web\"-tržište još spava zimski san....