Profit

Optima Telekom u prvoj polovici 2018. godine ostvario rast prihoda od 24,1 posto

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Optima Telekom
Foto: Promo
Boris Batelić
26.07.2018.
u 17:54
U odnosu na prethodnu godinu, u prvoj polovici 2018. godine Optima Telekom je prihode od multimedije povećao za 42,4 posto dok su prihodi od interneta povećani za 39,7 posto
Pogledaj originalni članak

Optima Telekom je u prvoj polovici 2018. godine ostvario poslovne prihode koji su za 24,1 posto viši u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, dok EBITDA (dobit prije poreza, kamata i amortizacije) prije jednokratnih stavki bilježi povećanje od 11,7 posto.
Ovakav pozitivan završetak poslovnog razdoblja velikim je dijelom rezultat pripajanja H1 Telekoma te ostvarenih sinergijskih učinaka, ali i rasta prihoda od multimedijalnih i internet usluga koje su u fokusu ponude Optima Telekoma.

U odnosu na prethodnu godinu, u prvoj polovici 2018. godine Optima Telekom je prihode od multimedije povećao za 42,4 posto dok su prihodi od interneta povećani za 39,7 posto. Uz ove usluge, povećani su i prihodi u segmentu javne govorne usluge te podatkovnih usluga. Prihodi od javne govorne usluge veći su za 19,1 posto u odnosu na prethodnu godinu, dok je ostvarenje podatkovnih prihoda u prvih šest mjeseci 2018. godine veće za 7,3 posto u odnosu na prethodno razdoblje.

“I u prvom polugodištu 2018. godine, Optima Telekom bilježi povećanje profitabilnosti uz otvaranje novih poslovnih prilika i zadržavanje stabilne tržišne pozicije. Stabilnim poslovnim rezultatima pridonijeli su fokusirani napori marketinških aktivnosti usmjerenih na promociju naših novih i jedinstvenih paketa usluga na tržištu – lansiranje ponude “DUOiPol” paketa, ali i dodatni razvoj aplikacija na IPTV platformi te proširenje portfelja usluga općenito. Dobri poslovni rezultati dokaz su da je naše tržište prepoznalo vrijednost paketa usluga koje smo im predstavili.”, izjavio je Boris Batelić, predsjednik Uprave Optima Telekoma.

Konsolidirana kapitalna ulaganja u prvih šest mjeseci 2018. godine iznosila su 43,4 milijuna kuna, od čega je 18 milijuna kuna uloženo u razvoj optičke mreže, širenje kolokacija, korisničku opremu za pružanje IPTV i internet usluga rezidencijalnim korisnicima, te opremu za spajanje poslovnih korisnika. U jezgru mreže uloženo je 3,4 milijuna kuna, dok je 21,7 milijuna kuna uloženo u proširenje usluga
korisnicima.

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

ID
ID72
22:56 26.07.2018.

A satnicun studentima daju najmanje od propisane, ucjenjivački i iskorištavački imaju stav prema jadnim koji bi nešto zaradili dik studiraju.