PLANOVI

Osiguravatelji će u 2010. stagnirati i rezati troškove

Foto: Arhiva Večernjeg lista
Osiguravatelji će u 2010. stagnirati i rezati troškove
24.02.2010.
u 14:44
Prema podacima Hrvatskog ureda za osiguranje (HUO), zaračunana bruto premija 27 društava za osiguranje u Hrvatskoj na kraju prošle godine iznosila je 9,4 milijarde kuna, što je 2,7 posto manje u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Pogledaj originalni članak

Godina iza nas spominjana je kao prijelomna za osiguravatelje, no unatoč crnim prognozama, kraj 2009. ipak nije bio apokaliptičan. Podaci o dobiti u osiguravateljnoj branši nisu presudni za ocjenu rezultata poslovanja; ono što je osiguravateljima važnije su policirane premije, a one su uglavnom padale. Prema podacima Hrvatskog ureda za osiguranje (HUO), zaračunana bruto premija 27 društava za osiguranje u Hrvatskoj na kraju prošle godine iznosila je 9,4 milijarde kuna, što je 2,7 posto manje u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. U 2010. očekuje se stagnacija industrije osiguranja i konsolidacija poslovanja. 

Prema informacijama osiguravatelja, godinu će iskoristiti za rad na kvaliteti ponude. 

U Croatia osiguranju najavljuju znatno reduciranje troškova i povećanje prodajnih aktivnosti.

– Naš je plan i cilj i dalje rasti te ostvariti pozitivne rezultate – optimistični su u Croatiji.

Grawe Hrvatska kani održavati politiku poslovanja koja se temelji na sigurnim ulaganjima. Smatraju da je njihovim ciljnim skupinama korisnika, fizičkim osobama i malom i srednjem poduzetništvu, potreban dugoročno predvidljiv i solventan osiguravateljni partner. Triglav će tekuću godinu iskoristiti za prilagodbu postojećih i uvođenje novih proizvoda, a Euroherc za širenje prodajne mreže i kreiranje novih paketa usluga.

– Euroherc svoje poslovanje temelji na osiguranju od autoodgovornosti kao jednom od klasičnih osiguravateljnih proizvoda. Svoje prodajne aktivnosti usmjerit će na jačanje ostalih vrsta osiguranja, kao što je osiguranje imovine, transporta, plovila i raznih vrsta odgovornosti. I Jadransko osiguranje, također iz Koncerna Agram, kani širiti prodajnu mreže, informatizirati radna mjesta te pojačati online prodaju raznih vrsta osiguranja, čime će, smatraju, podići kvalitetu i konkurentnost.

 Basler osiguranje Zagreb, ujedinjeno osiguranje Baloise Grupe, trenutačno drži tržišni udio od oko pet posto i petu poziciju na tržištu, a u 2010. pokušat će se približiti četvrtoj poziciji te povećati premijske prihode u odnosu na prošlu godinu u visini od 7,8 posto. Većina osiguravatelja još nije objavila službene rezultate poslovanja za 2009. godinu, pa nemaju Hanfino odobrenje za njihovo objavljivanje u javnosti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.