Dani komunikacija

Otvorene prijave za treće izdanje studentskog natjecanja IdejaXica

Foto: ''
Otvorene prijave za treće izdanje studentskog natjecanja IdejaXica
26.02.2014.
u 18:02
Svi studenti i članovi tima koji prijave radove na IdejuXicu ove godine dobivaju besplatnu kotizaciju za sudjelovanje na festivalu
Pogledaj originalni članak

Danas su otvorene prijave za treće izdanje natječaja IdejaXica, studentsko natjecanje koje se održava u sklopu festivala Dani komunikacija – središnjeg festivala marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IdejaXica je projekt namijenjen studentima i budućim generacijama marketinških stručnjaka koji im omogućava da se natječu na primjeru realnog zadatka iz prakse. Zadatak ovogodišnjeg natječaja je osmišljavanje kreativne, inovativne i neuobičajene marketinške strategije za savršenu telekom ponudu usmjerenu prema studentima za klijenta VIPnet d.o.o.

– Ovogodišnjim natjecanjem IdejaXica pred studente smo postavili pravi marketinški izazov na kojem će imati izvrsnu priliku demonstrirati svoje znanje i kreativnost. Studenti će uz osmišljavanje ponude naših proizvoda trebati predložiti i marketinšku komunikaciju koja treba biti nestandardna, inovativna i drugačija. Veliku važnost posebno će imati njihove ideje za korištenje neuobičajenih kanala komunikacije ili netipično korištenje uobičajenih kanala – upravo ono po čemu su specifične marketinške komunikacije Vipneta, a što je potvrđeno višestrukim IdejaX nagradama. Pobjednički tim ili osobu čiji rad bude proglašen najboljim nagradit ćemo novom generacijom tableta – Vipme Lenovo IdeaTab A5500, izjavila je predsjednica žirija Ivana Galić, rukovoditeljica Marketinških komunikacija Vipneta.

IdejaXica ove godine donosi nekoliko značajnih unaprjeđenja. Svi studenti i članovi tima koji prijave radove na IdejuXicu, ove godine dobivaju besplatnu kotizaciju za sudjelovanje na festivalu. S ciljem poticanja veće zapošljivosti studenata planira se pokretanje online zone mladih talenata na portalu Posao.hr koja će najboljim studentima natjecanja poslužiti kao platforma za predstavljanje potencijalnim poslodavcima. Unesene su izmjene i u sustav žiriranja pa će ove godine stručni žiri koji čine vrhunski stručnjaci iz područja marketinga, ocjenjivati radove i birati finaliste, dok će o pobjedniku odlučivati klijent, odnosno Vipnet. Finalistima natjecanja uz kotizacije će biti osiguran i smještaj u Rovinju za vrijeme trajanja Dana komunikacija.

Natječaj IdejaXica zajednički organiziraju HURA i IAB Hrvatska, a podržavaju ga najvažnije obrazovne institucije u zemlji sa stručnim opredjeljenjem marketinga, kao što su Ekonomski fakultet Zagreb (EFZG), Studij dizajna, Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, WantAd School, Agora i drugi.

Na natječaj se mogu prijaviti studenti koji studiraju u Hrvatskoj i studenti koji imaju hrvatsko državljanstvo, a studiraju u inozemstvu. Prijavitelji mogu biti pojedinci ili tim s najviše pet članova. Radovi se mogu predati do 15. travnja 2014. putem adrese elektronske pošte: idejaxica@idejax.com.

Više informacija na: danikomunikacija.com

>> Dani komunikacija u Rovinju od 15. do 18. svibnja

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.