i drugu godinu

Pet Agrokorovih brandova ponovo u top 10 na Brand Score ljestvici

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Pet Agrokorovih brandova ponovo u top 10 na Brand Score ljestvici
02.09.2014.
u 13:43
Agrokor je prisutan u top 50 brandova u Adria regiji s Jamnica mineralnom vodom, Ledo Quattro sladoledima, Zvijezda uljima, ABC sirom, Ledo King sladoledima, Janom, Margom i Ledo smrznutim povrćem
Pogledaj originalni članak

Pet Agrokorovih brandova – Zvijezda ulje (2. mjesto), Jamnica mineralna voda (3. mjesto), Zvijezda majoneze (5. mjesto), Zvijezda tvrdi margarin (6. mjesto) i Margo mazivi margarin (7. mjesto) – našli su se na ljestvici top 10 brandova prema Brand Scoru za Hrvatsku. Potvrdilo je to istraživanje nezavisne agencija za istraživanje tržišta Ipsos Puls.

- Vrlo je važno istaknuti da je Agrokor prisutan u top 50 brandova u Adria regiji s Jamnica mineralnom vodom, Ledo Quattro sladoledima, Zvijezda uljima, ABC sirom, Ledo King sladoledima, Janom, Margom i Ledo smrznutim povrćem. Istraživanja poput ovoga potvrđuju činjenicu da potrošači i u vrijeme krize pokazuju veliku lojalnost prema Agrokorovim brandovima iz razloga što vjeruju u kvalitetu te posebnost proizvoda, no često se i emotivno vežu uz neke brandove koji ih primjerice poput Ledo sladoleda podsjećaju na djetinjstvo - smatraju u kompaniji.

Na području Adria regije Ledov brand Quattro obiteljskih sladoleda u 2014. godini u odnosu na 2013. godinu skočio je na Brand Score ljestvici za čak 14 mjesta. Razlog tome su kontinuirana ulaganja u razvoj proizvoda, novi atraktivni okusi te prateća kreativna marketinška kampanja. Brand King je broj 1 impulsni sladoled u Hrvatskoj, dok je u općenitom poretku Adria regije u odnosu na isto razdoblje prošle godine skočio na Brand Score ljestvici za 5 mjesta na 24 mjesto.

Zahvaljujući dugogodišnjoj edukativnoj kampanji ''I smrznuto je zdravo“ asortiman Ledo smrznutog povrća postaje sve više zastupljen u košaricama potrošača cijele Adria regije pa je tako ove godine po prvi puta u top 50 brandova prema Brand Score ljestvici za Adria regiju, dok je u Hrvatskoj na prvom mjestu u vlastitoj kategoriji.

Prema rezultatima istraživanja Brand Score, Zvijezda ulje drži i dalje visoku drugu poziciju u ukupnom poretku Brand Scorea u Hrvatskoj s proizvodima iz linije ulja kao što je to Zvijezda suncokretovo ulje, Zvijezda biljno ulje, Omegol ulje, Zvijezda sojino ulje te Zvijezda repičino ulje koje je ove godine izašlo na tržište kao najnoviji proizvod u Zvijezdinoj liniji jestivih ulja. Također, Zvijezdine linije proizvoda poput majoneza, tvrdih margarina i mazivih margarina se nalaze u top 10 brandova u Hrvatskoj te je linija tvrdih margarina, u koju spadaju stolni margarin, margarin za kreme, margarin extra, klasik, margarin s aromom ruma, margarin s maslacem te s aromom vanilije, ove godine u odnosu na 2013. godinu skočila za dva mjesta te se trenutno nalazi na 6 mjestu top 10 brandova u Hrvatskoj.

O popularnosti Zvijezdinih ulja govori i činjenica kako ih je za vrijeme svojeg gostovanja u Hrvatskoj koristio i slavni nizozemski chef Rudolph van Veen koji se posebno oduševio Zvijezdinim extra djevičanskim maslinovim uljem.

Odličan rezultat zabilježio je i PIK Vrbovec, najveći hrvatski proizvođač mesa, koji je zabilježio rast na Brand Score ljestvici u odnosu na 2013. godinu u kategoriji Parizera, Mortadela i svježeg mesa.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar petrolio
petrolio
18:04 02.09.2014.

vidjet ćemo koliko će to još biti brandovi jer npr. dolazi do ogromnog uvoza jeftinih suncokretovih ulja koja koštaju oko 6-7 kuna, a zvijezda je oko 9-10 kn, tako da im prodaja zasigurno opada...isto vrijedi i za janu i jamnicu jer voda u lidlu npr. košta oko 2,5 kune boca, a jana je svuda oko 5 kn i više....tako da bi to mogli biti brandovi za koje svi znaju, ali ih sve manje kupuju