Brend zeca kao lovina

Playboy za tri mlrd. dolara kupuju holivudski šefovi

Foto: Filip Brala/PIXSELL
Playboy za tri mlrd. dolara kupuju holivudski šefovi
28.10.2016.
u 07:00
Nakladnička kuća u 180 zemalja prodaje proizvode sa znakom zeca, od parfema do odjeće, što donosi milijarde
Pogledaj originalni članak

Dvojica nekadašnjih čelnika vodećih holivudskih filmskih studija pred zaključenjem su pregovora o kupnji kultnog muškog magazina i brenda Playboy.

Prema Reutersu, tvrtka Double Eagle Acquisition preuzet će nakladničku kuću Playboy Enterprises kao dio imovine vrijedne dvije do tri milijarde dolara. Iza Double Eagle Acquisitiona stoji Jeff Sagansky, bivši predsjednik CBS Entertainmenta i supredsjednik Sony Pictures Televisiona te Harry Sloan, nekadašnji predsjednik i izvršni direktor filmskog studija MGM.

Od 2011. nakon transakcije koja je kompaniju cijenila na 207 milijuna dolara Playboyeva nakladnička kuća u vlasništvu je kompanije Rizvi Traverse Management te legendarnog osnivača magazina, Hugha Hefnera, koji ga izdaje od 1953. Iako se ime Playboy najčešće povezuje upravo s mjesečnikom s muškim temama i golišavim ljepoticama (ove godine izašla je zadnja takva, op.a.), tijekom godina je vrijednost brenda nadrasla vrijednost izdanja, pa tako nakladnik posluje u 180 zemalja, gdje se Playboyev logo zeca koristi na različitim proizvodima, od odjeće i nakita preko parfema do alkoholnih pića. Najbolje je tržište za to kinesko, koje godišnje donese 40% prihoda, a u 10 godina Kina je Playboyu zaradila pet milijardi dolara. Inače, u 2014. su globalni prihodi od prodaje Playboyevih proizvoda bili 1,5 mlrd. dolara.

>> 'Odbila sam se skinuti za Playboy jer je moje tijelo rezervirano samo za Joška i mene'

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.