Plouffe je podijelio svoja iskustva iz Obamine kampanje

Foto: Boris Ščitar / Pixsell
Plouffe je podijelio svoja iskustva iz Obamine kampanje
03.12.2009.
u 20:39
Plouffe je internetom u kampanju uspio uključiti milijune Amerikanaca koji su sa svojim predsjednikom ostali u kontaktu i nakon izbora, za razliku od hrvatskih političara koji se internetskom komunikacijom koriste samo u predizbornoj kampanji.
Pogledaj originalni članak

David Plouffe, šef internetske kampanje američkog predsjednika Baracka Obame, gostovao je danas na Weekend sessionu u sklopu kojega je održao i predavanje hrvatskim stručnjacima za odnose s javnošću i političkim konzultantima. Plouffe je kao šef tima stvorio strategiju koja je Obami pomogla da pobijedi na predsjedničkim izborima te da putem interneta prikupi rekordan iznos novca za kampanju.

Plouffe je internetom u kampanju uspio uključiti milijune Amerikanaca koji su sa svojim predsjednikom ostali u kontaktu i nakon izbora, za razliku od hrvatskih političara koji se internetskom komunikacijom koriste samo u predizbornoj kampanji.

“Dovoljno sam dugo u politici da znam da ne trebam davati savjete stranim političarima, ali to je pitanje zadržavanja povjerenja. To što smo nastavili komunicirati s biračima danas nam koristi da bismo progurali reformu zdravstvenog sustava, što je u Americi vrlo važno pitanje. Građanima uz to poručujemo da je njihov glas važan”, rekao je Plouffe.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.