Investicijom u novu proizvodnu liniju Podravka je razvila novi proizvodni postupak i postala prva u svijetu koja je ajvar uspjela upakirati u inovativno praktično squeeze pakiranje, čulo se tijekom posjeta ministrice poljoprivrede Marije Vučković Podravkinoj tvrtki Kalnik u Varaždinu.
Riječ je o investiciji vrijednoj više od 40 milijuna kuna u dovršetak radova i ulaganja u modernizaciju pogona za preradu voća i povrća, nove tehnologije i nove proizvode, koja je rezultirala četverostrukim povećanjem proizvodnje squeeze proizvoda - s 5000 na 20.000 komada po smjeni. Projekt je sufinanciran iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj i mjere 4.2.1. Programa ruralnog razvoja 2014.-2020. čime je Podravki odobreno 19,4 milijuna kuna bespovratnih sredstava.
- Ne sumnjam da će Podravka nastaviti u smjeru izvrsnosti i inovacija, jednako kao što će ova Vlada nastaviti s osiguravanjem investicijskih prilika i sredstava za hrvatsku prerađivačku industriju, generatora stvaranja dodane vrijednosti, a što je jedan od naših strateških prioriteta. U posljednjem paketu mjera osigurali smo i 200 milijuna kuna vrijednu pomoć domaćim prerađivačima za kompenzaciju povećanih troškova, samo do kraja godine u planu je 200 milijuna kuna vrijedan natječaj - izjavila je ministrica poljoprivrede Marija Vučković.
- Modernizacija Podravkinih proizvodnih pogona u punom je zamahu, što će nam omogućiti dodatne inovacije i jačanje naše konkurentnosti u 70 zemalja u koje izvozimo svoje proizvode - rekla je predsjednica uprave Podravke Martina Dalić koja je u ponedjeljak najavila kako bi u Varaždinu za nekoliko mjeseci trebala početi i gradnja novog postrojenja za primarnu preradu rajčice, investicije vrijedne više od 100 milijuna kuna. Njome bi se omogućilo značajno povećanje proizvodnje rajčice od Međimurja do Virovitičko-podravske županije.
Predstavljenim investicijskim ulaganjem u Podravci se pak uvode i novi proizvodi: džemovi, marmelade, ekstra džemovi, pekmez od šljiva, nove vrste ajvara, povrtni namazi, voćni namazi, voćna punila i proizvodi pakirani u tzv. squeeze ambalažu. Jedan od ciljeva svakako je i povećanje cjenovne konkurentnosti Podravkinih proizvoda na domaćem, ali i međunarodnim tržištima, poručili su iz Podravke.
>> VIDEO Benzinom zalio stubište u Zagrebu pa sve zapalio: Izgorio stan, vatrogasci pronašli žensku osobu
To je doprinos kradeze marketing imbecila iz Podravke očuvanju okoliša od plastike........ Da ne govorim da iz ovakvih plastičnih pakiranja ne možeš iskoristit cijeli sadržaj, uvijek ostane 10-15%. kao kod majoneze ili kečapa, ak je ajvar pravi gusti onda će i više ostati neiskorišteno...