modernizacija pogona

Podravkin ajvar prvi u inovativnoj squeeze ambalaži

Foto: Podravka
Foto: Podravka
29.11.2022.
u 08:24
Učetverostručena je proizvodnja squeeze proizvoda s 5000 na 20.000 komada po smjeni
Pogledaj originalni članak

Investicijom u novu proizvodnu liniju Podravka je razvila novi proizvodni postupak i postala prva u svijetu koja je ajvar uspjela upakirati u inovativno praktično squeeze pakiranje, čulo se tijekom posjeta ministrice poljoprivrede Marije Vučković Podravkinoj tvrtki Kalnik u Varaždinu.

Riječ je o investiciji vrijednoj više od 40 milijuna kuna u dovršetak radova i ulaganja u modernizaciju pogona za preradu voća i povrća, nove tehnologije i nove proizvode, koja je rezultirala četverostrukim povećanjem proizvodnje squeeze proizvoda - s 5000 na 20.000 komada po smjeni. Projekt je sufinanciran iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj i mjere 4.2.1. Programa ruralnog razvoja 2014.-2020. čime je Podravki odobreno 19,4 milijuna kuna bespovratnih sredstava.

- Ne sumnjam da će Podravka nastaviti u smjeru izvrsnosti i inovacija, jednako kao što će ova Vlada nastaviti s osiguravanjem investicijskih prilika i sredstava za hrvatsku prerađivačku industriju, generatora stvaranja dodane vrijednosti, a što je jedan od naših strateških prioriteta. U posljednjem paketu mjera osigurali smo i 200 milijuna kuna vrijednu pomoć domaćim prerađivačima za kompenzaciju povećanih troškova, samo do kraja godine u planu je 200 milijuna kuna vrijedan natječaj - izjavila je ministrica poljoprivrede Marija Vučković.

- Modernizacija Podravkinih proizvodnih pogona u punom je zamahu, što će nam omogućiti dodatne inovacije i jačanje naše konkurentnosti u 70 zemalja u koje izvozimo svoje proizvode - rekla je predsjednica uprave Podravke Martina Dalić koja je u ponedjeljak najavila kako bi u Varaždinu za nekoliko mjeseci trebala početi i gradnja novog postrojenja za primarnu preradu rajčice, investicije vrijedne više od 100 milijuna kuna. Njome bi se omogućilo značajno povećanje proizvodnje rajčice od Međimurja do Virovitičko-podravske županije.

Predstavljenim investicijskim ulaganjem u Podravci se pak uvode i novi proizvodi: džemovi, marmelade, ekstra džemovi, pekmez od šljiva, nove vrste ajvara, povrtni namazi, voćni namazi, voćna punila i proizvodi pakirani u tzv. squeeze ambalažu. Jedan od ciljeva svakako je i povećanje cjenovne konkurentnosti Podravkinih proizvoda na domaćem, ali i međunarodnim tržištima, poručili su iz Podravke.

>> VIDEO Benzinom zalio stubište u Zagrebu pa sve zapalio: Izgorio stan, vatrogasci pronašli žensku osobu

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DU
Deleted user
16:50 29.11.2022.

To je doprinos kradeze marketing imbecila iz Podravke očuvanju okoliša od plastike........ Da ne govorim da iz ovakvih plastičnih pakiranja ne možeš iskoristit cijeli sadržaj, uvijek ostane 10-15%. kao kod majoneze ili kečapa, ak je ajvar pravi gusti onda će i više ostati neiskorišteno...