Dalmacijavino je predstavilo novi izgled svih svojih proizvoda, uključujući i popularnu narančadu Pipi, koja je, kao i vina i jaka alkoholna pića, dobila nove etikete.
– Suvremenim izgledom i povećanjem kvalitete naših proizvoda želimo se ponovo pozicionirati kao značajan proizvođač koji posluje u skladu s trendovima na tržištu. Vjerujem da će novi vizualni identitet naše nekadašnje kupce podsjetiti, a one nove pozvati da probaju i uvjere se u njihovu izvrsnost – izjavio je Luka Diel-Zadro, predsjednik Uprave Dalmacijavina. Dodao je da će proizvode s novim vizualnim identitetom na tržište uvoditi postupno, kako se budu trošile zalihe proizvoda u dosadašnjem pakiranju, a planiraju da puni asortiman bude dostupan do Uskrsa.
Dizajn nove etikete za Pipi, jedno od najpoznatijih pića prošlih vremena, zadržao je prepoznatljivi retro stil, a u centru nove etikete je lik Pipi djevojke. Ilustraciju za novu Pipi napravio je Mads Berg, jedan od najboljih svjetskih ilustratora, poznat po art deco stilu i vintage grafikama, a koji je surađivao i s Coca Colom, Oranginom, Legom...
– Novim dizajnom željeli smo prikazati da je uživanje u ljetu, suncu, moru i društvu ono što Pipi i danas čini drukčijim i posebnim pićem. Jednostavno rečeno, Pipi je retro piće nove generacije s dodanim ekstraktom bezbrižnosti – izjavio je Damir Ciglar, direktor reklamne agencije Imago, dodavši kako će Pipi biti specifična i po tome što će se do ljeta na tržištu pojaviti nekoliko varijanti etikete, a svaka će svojom ilustracijom u pozadini pratiti priču o Pipi.
>> Hajduk predstavio reklamu: Hoće li atraktivna Marija biti nova Ana Sasso?
ljepo izgleda,jedva cekam da probam,nisam jako dugo pio taj sok!