Osiguranja

Pojednostavili police da ih lakše prodaju

Foto: Marijan Sušenj/Pixsell
Pojednostavili police da ih lakše prodaju
06.02.2019.
u 18:23
Allianz predstavio novu ponudu imovinskih i autoosiguranja
Pogledaj originalni članak

Uvodimo nove, jednostavnije proizvode i uvjete uz njih, da ljudi točno znaju što pokrivaju osiguranjem i pod kojim okolnostima, istaknuo je član uprave Allianza Slaven Dobrić na predstavljanju nove ponude imovinskih i autoosiguranja.

Nakon što su rezultati istraživanja 5000 ispitanika na 10 tržišta u regiji pokazali da im 38% klijenata nije pročitalo uvjete osiguranja priložene uz police koje su kupili, uz objašnjenje da su im u 30% slučajeva teško razumljivi, a u 72% predugački, osiguravatelj je odlučio police osiguranja – pojednostavniti.

Osiguravatelj smatra da će se takvi, simplificirani, lakše prodavati, kako bi se prosječna godišnja premija za sva osiguranja zbirno, koja u Hrvatskoj trenutačno iznosi 316 eura, približila europskom prosjeku od 2030 eura.

– Uz istodobna nastojanja da se financijska pismenost građana poboljša, a koja moraju podržavati i industrija i regulator, ali i naš obrazovni sustav, u Allianzu smatramo da i mi moramo uložiti dodatan napor u približavanje i prilagođavanje osiguravajućih proizvoda potrošačima kako bi mogli lakše donositi pouzdane i na informacijama utemeljene odluke o ulaganjima u sigurnost – komentira Dobrić.
U imovinska se osiguranja u Hrvatskoj, napominju, ulaže svega 44 eura po stanovniku godišnje, iako hrvatski građani, poslije bugarskih, imaju u vlasništvu najviše nekretnina u EU.

Prema novim je uvjetima, stoga, stan od 70 četvornih metara moguće osigurati već za 30 kuna mjesečno pri čemu će biti pokriven građevinski dio i stvari u kućanstvu. Kad je posrijedi autoosiguranje, u koje hrvatski osiguranici tradicionalno najviše ulažu, tek svako osmo ili deveto vozilo ima kasko, što je, smatraju u Allianzu, rezultat prosječno 13 godina starog voznog parka, ali i niske razine financijske pismenosti.

Osiguravatelj je sada uveo četiri razine pokrića kasko-osiguranja te pripadajućih cjenovnih kategorija. Klijentima su, poručuju, transparentno označene razlike između pojedinih paketa, kako bi lakše odabrali pokrića prema svojim potrebama, dok su uvjeti osiguranja skraćeni i pisani jednostavnijim jezikom uz korištenje grafičkih prikaza.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.