priča o uspjehu

Poslovni uzlet Salon vodimo po standardima kao da ga vodimo u Londonu

Foto: Žarko Bašić/Pixsell
Poslovni uzlet Salon vodimo po standardima kao da ga vodimo u Londonu
17.07.2014.
u 16:56
Krešimir Bezjak ima četiri salona Urban, kadrove škole na Urban akademiji a za klijente proizvodi vlastite preparate za njegu kose.
Pogledaj originalni članak

Frizerski obrt je jedna od najraširenijih djelatnosti u Hrvatskoj, no da ima i frizerskih tvrtki manje je poznato.

Jedna od takvih je Urban u vlasništvu Krešimira Bezjaka koji je karijeru gradio od Zagreba preko Münchena do Londona i natrag. Urban danas ima četiri frizerska salona u Zagrebu, Splitu i Ljubljani, ali uz to je pokrenut i biznis s proizvodnjom i distribucijom vlastitih preparata za njegu kose. Posljednje niše u razvoju poslovanja su frizerska akademija te frizerski festival. "Imamo nekoliko salona na vrhunskim lokacijama u kojima rade visokoobrazovani frizeri. Od 30-tak zaposlenih samo su dvoje pomoćni radnici, a i oni već imaju višegodišnje iskustvo. Sve ostalo su frizeri, vrlo često majstori frizeri, što u konačnici rezultira vrlo visokom razinom usluge i zadovoljstvom klijenata", kaže Bezjak. I Urban akademija je dio te osobitosti jer kne ovisimo o kadru na tržištu već ga sami stvaramo i neprestano educiramo. 

Stalno na izvoru mode

Sasvim je prirodno da moramo stalno biti prisutni na izvoru mode i novih tehnika što nas čini konkurentnima jer sve novitete uvodimo puno prije ostalih", pojašnjava Krešimir Bezjak. Dodaje i da mu je vlastita kozmetika za kosu oduvijek bila vrlo važna jer su na taj način klijentima osigurali kozmetiku koja zadovoljava sve njihove potrebe. "Upravo nam je iz proizvodnje izašla najnovija linija prirodne kozmetike za kosu, s eko-cert sastojcima i 95,5 posto prirodnog porijekla na koji smo jako ponosni jer su reakcije tržišta fantastične. Naša je receptura rađena baš za potrebe kose našeg podneblja i ne sadrži parabene, sulfate i etilen oksid", s ponosom ističe zagrebački frizer.

U Urbanu, kojeg Krešimir vodi zajedno sa suprugom Mijom, od početka su si zadali vrlo visoke ciljeve u poslovanju i tvtku su vodili kao da imaju salon u Londonu. "Imao sam sreću da sam radio doista uz najveća imena naše struke no želja mi je oduvijek bila vratiti se u Hrvatsku a profesionalno i dalje njegovati poslovne odnose s kolegama iz svijeta. To se i ostvarilo, dokaz tome je podrška koju su nam dali najbolji frizeri svijeta koji su podržali frizerski festival koji smo organizirali prije dvije godine u KD Vatroslav Lisinski", kaže Bezjak.   Tvrtka Urban nastala je prije 12 godina. Krešimirova obitelj frizerstvom se bavi već više od 60 godina. Iako je praktički odrastao u frizerskom salonu njegov razvojni put trajao je dugo - od eminentnih zagrebačkih salona, Münchena i Londona, bezbroj edukacija, nastupa i suradnje s najvećim imenima struke. Kaže da je sve to trebao doživjeti da bi osjetio spremnost i sigurnost za pokretanje vlastite tvrtke. "Počeli smo s jednim salonom u Zagrebu pa smo nakon nekoliko godina otvorili i jedan u Splitu. Tada se pojavila potreba za uvođenjem standarda poslovanja te je nastala Urban akademija na kojoj školujemo vlastiti kadar. Kao korak dalje informatizirali smo cijelu tvrtku te otvorili još jedan salona u Zagrebu" prisjeća se Bezjak.  Urban ima stalnu klijenteru od 15-ak tisuća ljudi, a u planu je i daljnije širenje, kako u Hrvatskoj, tako i u čitavoj regiji. Kako je Krešimir radio niz godina u inozemstvu, primjećuje značajne razlike u poslovanju u zapadnim zemljama i Hrvatskoj.

 "Frizerstvo je specifična djelatnost jer jedan zaposlenik radi s jednim klijentom pa je potrebno imati puno zaposlenika, a cijena rada zbog opterećenosti mnogim davanjima izrazito je visoka. I cijene svih energenata i repromaterijala porasle su nekoliko puta, činjenica je da je svaka treća klijentica, ili netko iz njezine obitelji, izgubio posao, platežna moć itekako je pala pa nije realno da mi povisujemo cijene. Tu je i enormno visoki PDV-a, da ne spominjemo crno tržište koje čini možda i 70 posto sektora. No, ne smijemo biti nezahvalni jer u vremenima kada je većina kolega zatvorila radnje ili grcaju u dugovima, mi radimo, sačuvali smo sva radna mjesta i uredno podmirujemo sve obaveze. Kolege vani zaštićenije su pravno, nižom stopom PDV-a, zakonski reguliranijim tržištem koje razumije i štiti frizersku branšu u mnogo segmenata, od provjerenih formula za regulaciju crnog tržišta do prava potrošača", navodi Bezjak. 

Razvili know-how

Bilo bi šteta ne proširiti se na regiju

Obzirom da su u dvanaest godina razvili primjenjivi i efikasan know how, da posjedujeu golemi potencijal u ljudstvu, akademiji i kozmetici, bilo bi šteta ne proširiti djelovanje i pozicionirati se na regionalnom nivou, kažu u Urbanu. Krešimir Bezjak pojašnjava da su razvili i uspješno franšizno poslovanje pa smatra da će to biti jedan od načina širenja ali su zainteresirani i za opciju dotoka novog kapitala jer su u nekim aspektima na granici kada je poslovanje malo preveliko da bi ostalo u okvirima obiteljske tvrtke.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.