Povjerenje njemačkih potrošača u padu

Foto: AFP
Povjerenje njemačkih potrošača u padu
26.10.2009.
u 15:44
GfK-ov indeks povjerenja za studeni, na temelju istraživanja u kojem je bilo obuhvaćeno 2000 ispitanika, pao je na četiri boda, što je za 0,2 postotna poena manje nego u listopadu, i prvi pad od rujna prošle godine.
Pogledaj originalni članak

Povjerenje njemačkih potrošača neočekivano je palo prvi put u posljednjih 14 mjeseci zbog zabrinutosti da će rast cijena energije i povećanje nezaposlenosti negativno utjecati na potrošačku moć građana i usporiti ekonomski oporavak.

GfK-ov indeks povjerenja za studeni, na temelju istraživanja u kojem je bilo obuhvaćeno 2.000 ispitanika, pao je na četiri boda, što je za 0,2 postotna poena manje nego u listopadu, i prvi pad od rujna prošle godine.

Ekonomisti koje je anketirao Bloomberg očekivali su povećanje tog indeksa na 4,5 boda. Analitičari ističu rast cijena nafte, kao i porast stope nezaposlenosti u najjačem europskom gospodarstvu kao glavne uzroke pada povjerenja potrošača. Dok je poslovno povjerenje u Njemačkoj u porastu, prestanak državnih paketa poticaja i jačanje eura mogli bi usporiti oporavak tamošnjeg gospodarstva.

Opširnije na Poslovni.hr

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.