Premda se potrošnja bitno smanjila, za blagdane ipak raste

Foto: Arhiva VL
soping
Foto: Arhiva Večernjeg lista
božić
22.12.2009.
u 11:58
43 posto ispitanika namjerava najviše izdvojiti na darove, a za 30 posto anketiranih najveći je izdatak - trpeza.
Pogledaj originalni članak

Za blagdane će se ipak trošiti više nego u ostalom dijelu godine. Visino istraživanje o božićnoj potrošnji pokazalo je da će oko 90 posto ispitanika ipak tražiti darove za svoje najbliže, unatoč gospodarskoj krizi.

43 posto ispitanika namjerava najviše izdvojiti upravo za darove, a za 30 posto ispitanika najveći je izdatak - trpeza. Samo 15 posto anketiranih izdvojit će najveći dio novca za putovanja tijekom blagdana, a 13 posto za božićne ukrase. Više od polovice (55 posto) priznaje da će ove godine trošiti manje nego ranije, no 10 posto uspjet će izdvojiti više.

Čak 41 posto građana kupuje darove već u studenom, a 49 posto čeka gotovo do Badnjaka. Karticama plaća 72 posto ispitanika, 15 posto kupnju obavlja internetom.

Najveći se iznosi troše na djecu, više od 500 kuna, a najmanji na kolege s posla, manje od 50 kuna. Partneri su negdje u sredini - na njih se planira izdvojiti u prosjeku  između 150 i 300 kuna.  

 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

UR
ursuss
20:10 02.01.2018.

Opet će biti "prosjek"..ako ja potrošim 500-600 kn na djecu, "gospoda" po 10-20 tisuća ( Valjda Ramljak i 140 savijetnika nisu cicije..) dolazimo do 15 milijardi u Hrvatskoj..