AZTN

Prhvaćeno izvješće o dezinvestiranju i mjerama praćenja koncentracije Agrokor/Mercator

Foto: Boris Ščitar/PIXSELL
Prhvaćeno izvješće o dezinvestiranju i mjerama praćenja koncentracije Agrokor/Mercator
24.11.2014.
u 10:50
Agrokor ima unaprijed poznatog kupca za sedam maloprodajnih mjesta, dok je u sklopu mjere prodaje ili davanja u zakup preostalih prodajnih mjesta zaprimo obvezujuće ponude za kupnju 65 prodajnih mjesta
Pogledaj originalni članak

Prema izvješću Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, prihvaćeno je Inicijalno izvješće povjerenika o provedbi strukturnih mjera dezinvestiranja i mjera praćenja poslovanja koncentracije poduzetnika Agrokor/Mercator

Utvrđeno je i da je Agrokor, sukladno obvezama iz rješenja Agencije, poduzeo sve radnje potrebne za dezinvestiranje dijela poslovanja unaprijed poznatom kupcu/zakupoprimcu (engl. up front buyer), kao i za dezinvestiranje dijela poslovanja (96 prodavaonica) koji je morao ponuditi na prodaju ili davanje u zakup u roku od tri dana od početnog dana koncentracije.

Agrokor ima unaprijed poznatog kupca za sedam maloprodajnih mjesta, dok je u sklopu mjere prodaje ili davanja u zakup preostalih prodajnih mjesta zaprimo obvezujuće ponude za kupnju 65 prodajnih mjesta.

Agencija je stoga dala suglasnost da Agrokor bez odgode pristupi realizaciji prodaje trgovina unaprijed poznatom kupcu te da pristupi izboru ponuditelja koji su poslali obvezujuće ponude za 65 trgovina. Nakon što realizira prodaju, Agrokor o tome mora izvijestiti povjerenika i dostaviti mu relevantnu dokumentaciju.

Povjerenik je utvrdio pet najvećih dobavljača prema kriteriju ostvarene vrijednosti i količina nabave. Prema istom kriteriju, povjerenik je utvrdio i koja su tri najprodavanija proizvoda po dobavljaču.

Među pet najvećih dobavljača u određenim kategorijama i potkategorijama ne smiju se nalaziti dobavljači iz sastava Agrokor koncerna.

Povjerenik je utvrdio izloženost, kao i kriterije praćenja izvršenja mjera iz rješenja Agencije koja se odnosi na obvezu Agrokora da u Konzumovim prodavaonicama formata hipermarket i supermarket najmanje tri godine od početnog dana omogući izloženost na 30 posto police za najmanje tri konkurenta u segmentima proizvoda u kojima proizvodna društva iz grupe Agrokor imaju visok tržišni udjel (iznad 40 posto). Uvjeti te izloženosti ne smiju biti lošiji od onih koje Konzum u svojoj vlastitoj prodajnoj mreži odobrava konkurentima tih dobavljača u odgovarajućoj grupi proizvoda.

>> Agrokor postao 80,75-postotnim vlasnikom Mercatora

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.