Atlantic Grupa danas je objavila da je u prvih devet mjeseci 2012. godine ostvarila prihod od prodaje od 3,6 milijardi kuna, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 5,3 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 10,9 posto, na 446 milijuna kuna, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa iznosila 71,2 milijuna kuna, 9,6 posto više u odnosu na isto razdoblje lani.
Rast prihoda od prodaje zabilježila su sva strateška poslovna područja, a ukupnom rastu najviše su pridonijela strateška poslovna područja delikatesni namazi (10,8 posto), zdravlje i njega (9,8 posto), kava (9,4 posto) te sportska i aktivna prehrana (7,4 posto).
– Uloženi trud zaposlenika i strateško promišljanje menadžmenta rezultirali su rastom prihoda od prodaje Atlantic Grupe u prvih devet mjeseci 2012. godine, dok je fokusom na integraciju i unutarnje sinergije poboljšana profitabilnost grupe. Posebno nas raduje činjenica da su ovakvi rezultati ostvareni u iznimno teškoj makroekonomskoj situaciji u regiji i šire. I u idućem razdoblju bit ćemo usmjereni na organski rast, optimizaciju troškova te upravljanje rizicima, kako bi se ostvarili zacrtani ciljevi poslovanja – rekao je predsjednik uprave Emil Tedeschi.
Hrvatsko tržište najveće je pojedinačno tržište Atlantic Grupe s udjelom u ukupnoj prodaji od 27,4 posto, a slijede tržište Srbije sa 23,8 posto, Slovenija sa 12,4 posto, BiH sa 8,1 posto, ostala regionalna tržišta sa 6,3 posto te ključna zapadnoeuropska tržišta sa 8,4 posto. Tržište Rusije i istočne Europe s udjelom od 4,6 posto u prihodima od prodaje bilježe najveći rast od 36,1 posto. Ostala tržišta sudjeluju u prihodu sa 9 posto.