Rezultati

Prihodi M Sana pali 19,2 posto, dobit iznosi 19,7 milijuna kuna

Foto: Arhiva VL
Prihodi M Sana pali 19,2 posto, dobit iznosi 19,7 milijuna kuna
07.04.2010.
u 09:25
U Hrvatskoj tržište IT-proizvoda i usluga palo je 24% u odnosu na prethodnu godinu, a promet M Sana u tom je segmentu manji 7,4%.
Pogledaj originalni članak

Poslovanje Grupe M San u 2009. godini obilježava rast tržišnog udjela uz istodobno smanjivanje troškova poslovanja, kaže se u današnjem priopćenju M Sana.

U Hrvatskoj tržište IT proizvoda i usluga palo je 24% u odnosu na prethodnu godinu, a promet M Sana u tom je segmentu manji 7,4%. Ukupno je tržište IT i potrošačke elektronike u Hrvatskoj palo nešto više od 30% prema dostupnim podacima, dok je prihod M Sana u Hrvatskoj manji 9,4%.

Uzmemo li u obzir cjelokupno poslovanje (Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Makedonija i Slovenija) tada je pad tržišta znatno veći i iznosi više od 35%, dok M San s ostvarenih milijardu i 630 milijuna kuna prihoda u 2009. godini, bilježi 19,2% manji prihod u odnosu na prethodnu godinu, tvrdi se u priopćenju.

Grupa M San je tako u 2009. godini, uzevši u obzir pad tržišta te relativne udjele, povećala svoj tržišni udio i ojačala svoju poziciju na lokalnom i regionalnom tržištu.

Ostvarena dobit u 2009. godini iznosi 19,7 milijuna kuna.

U 2010. godini makroekonomsko okruženje bit će još izazovnije te je potrebno još razboritije upravljanje rizicima u poslovanju uz daljnje poticanje inovativnosti, što podrazumijeva usredotočenost na partnere i njihovu komparativnu prednost na tržištu kao imperativ u prevladavanju nepovoljnih makroekonomskih kretanja, dodaje se u priopćenju.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.