ISKORAK VAŽNOG GOSPODARSKOG SEGMENTA NA DIGITALNE PLATFORME

Prva New Link konferencija za nekretnine s regionalnim utjecajem

Foto: PR FOTO
Prva New Link konferencija za nekretnine s regionalnim utjecajem
13.09.2016.
u 13:07
Pogledaj originalni članak

Prva New Link konferencija za nekretnine sa regionalnim utjecajem održat će se 15. rujna u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu u organizaciji Njuškala, oglasnika s najvećim brojem nekretnina u prodaji, a uz podršku glavnog sponzora Raiffeisenbank Austria d.d. Na ovom događaju od značajne važnosti za razvoj tržišta nekretnina u Hrvatskoj predavanja će održati ponajbolji stručnjaci iz područja posredovanja nekretninama i srodnih grana gospodarstva.

Na konferenciji će biti riječi o trendovima i predviđanjima kretanja tržišta stambenih prostora do 2020. godine, arhitekturi i specifičnostima u gradnji, tehnikama za unaprjeđenje prodaje, novostima u građevinskom sektoru te o utjecaju razvoja digitalnog sektora na trgovanje nekretninama.

New Link u svom prvom izdanju u Zagreb dovodi jednog od ponajboljih svjetskih marketinških stručnjaka i konzultanata dr. Josea Maria Ponsa, osnivača i predsjednika tvrtke Axioma Marketing Consultants. Njegova su predavanja na međunarodnoj školi za menadžment u Barceloni IESE polaznici slušali čak 14 godina, a danas je gostujući profesor na IEDC Poslovnoj školi Bled, predaje u Buenos Airesu i u Sevilli te sudjeluje na brojnim stručnim seminarima.

Na konferenciju stižu i Henrik Nelde, predsjednik FIABCI Belgija i potpredsjednik Vijeća brokera u FIABCI World, poznati konzultant, predavač i trener u segmentu posredovanja u prometu i zakupu nekretnina, te Gregor Bierent, generalni direktor New Frontier Groupa, koji uspješno vodi poslovanje grupe iz područja IP i usluga digitalnog konzaltinga prema pokretanju start up-ova i razvoju IT rješenja.

Na koji način prirodno kretanje stanovništva utječe na prodaju nekretnina objasnit će Zrinka Živković Matijević, direktorica ekonomskih istraživanja Raiffeisenbank Austria d.d., dok će Robert Pokrovac, član Uprave Erste nekretnine, govoriti o odnosu neprodanih stambenih nekretnina i smanjene produkcije novih stambenih nekretnina proteklih godina.

Kako arhitektura može podići cijenu stana, koje su specifičnosti zagrebačkih kvartova, kako agencija može predložiti manje preinake stana s ciljem bolje i brže prodaje tek su neka od pitanja na koja će odgovoriti direktor Orisa Andrija Rusan, dok će se na sve teme New Linka osvrnuti Goran Rubčić, glavni izvršni direktor Njuškala, na čijim se oglasima svakog mjeseca izrađuje precizna analiza cijena nekretnina u Hrvatskoj.

  • Njuškalo kao lider u digitalnom oglašavanju prati i osluškuje potrebe kupaca i prodavatelja. Uvažavanjem njihovih želja i interesa izgradili smo najveću online platformu za trgovanje nekretnina u Hrvatskoj. New Link konferencijom idemo korak dalje te stavljamo u fokus budućnost lokalnog i regionalnog tržišta nekretnina – ističe Rubčić.

Posjetitelji konferencije ovom će jedinstvenom prilikom doznati odgovore na ključna pitanja vezana uz razvoj iznimno dinamičnog tržišta, važnog za gospodarstvo u cijelosti. Više informacija o New Link programu dostupno je na stranici newlinkconference.hr, gdje se mogu i kupiti ulaznice putem sustava Entrio.

Predavači New Link-a će odgovoriti na ova ključna pitanja:

  • Kakvo je stanje i što se očekuje u gospodarstvu te koji su ostali čimbenici koji utječu na tržište nekretnina? Kakva je trenutna ponuda i potražnja za stambenim prostorom, a kakva procjena budućih kretanja cijena stanova i građevinskih zemljišta u Hrvatskoj i regiji?

  • Kako odrediti strateške prioritete u prodaji? Koji su to alati, instrumenti i tehnike koje se koriste za unapređenje prodaje?

  • Kakav je odnos neprodanih stambenih nekretnina i smanjene produkcije novih stambenih nekretnina proteklih godina, te kakav je utjecaj tih okolnosti na nadolazeći ciklus u građevinskom sektoru?

  • Kako funkcioniraju digitalni kanali kao prodajna platforma za agencije koje posreduju na tržištu nekretnina, koji su izazovi blago uzdrmanog sektora i što agencije trebaju učiniti kako bi na njih odgovorile?

  • Na koji način arhitektura može podići cijenu stana, koje su specifičnosti zagrebačkih kvartova i kako agencija može predložiti manje preinake stana s ciljem bolje i brže prodaje?

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.