Uspjeh

Rimac zaključio prvi krug ulaganja u iznosu od 10 milijuna eura

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Rimac zaključio prvi krug ulaganja u iznosu od 10 milijuna eura
13.11.2014.
u 19:58
Rimac je najavio nove modele koji će se proizvoditi u značajno većim količinama
Pogledaj originalni članak

Na petu godišnjicu svoga postojanja Rimac Automobili zaključili su prvi krug ulaganja u iznosu od 10 milijuna eura s tri glavna investitora, izvijestili su danas iz tvrtke iz Svete Nedelje.

- Iznimno smo ponosni što smo sklopili partnerstva sa značajnim internacionalnim investitorima koji su prepoznali našu vrijednost i potencijal. Ova investicija omogućava nam još bržu ekspanziju, razvoj i tržišno lansiranje novih proizvoda te povećanje proizvodnih kapaciteta - rekao je osnivač i većinski vlasnik tvrtke Mate Rimac u priopćenju.

Prvi investitor bio je Frank Kanayet Yepes, koji je inicijalno u veljači kupio 3 posto udjela, ali je tijekom godine zbog velikog interesa drugih investitora osigurao 6 posto vlasništva. Uslijedila je investicija Taka Cheunga Yama s tvrtkom Integrated Asset Managment - IAMAL, koja je kupila 2 posto, a najveći pojedinačni ulagač je tvrtka China Dynamics (Holdings) Limited koji su 10% vlasničkih udjela u tvrci kupili po valuaciji tvrtke od 70 milijuna eura. Ovim ulaganjem Rimac Automobili završavaju prvi krug ulaganja te trenutno ne primaju nove investitore.

- Ova investicija nam omogućava da se posvetimo razvoju i komercijalizaciji vlastitih modela automobila što će u slijedećim godinama biti naš glavni cilj, kako bismo lansirali nove modele
koji će se proizvoditi u značajno većim količinama nego što je to bio slučaj do sada - rekao je Rimac.

Glavna operativna direktorica Monika Mikac rekla je kao će veliki dio investicije uložiti u proizvodne kapacitete te daljnja zapošljavanja.

- Concept_One proizvest ćemo u ograničenoj seriji od ukupno osam primjeraka koji su gotovo rasprodani te se isporučuju na 4 kontinenta. Osim novih modela sportskih automobila razvijamo i druge proizvode u kojima možemo primijeniti našu tehnologiju poput Greyp električnog bicikla koji je od početka proizvodnje 2014. godine isporučen u 11 zemalja svijeta. Za Greyp također radimo već na novim i cijenom pristupačnijim modelima. Cilj nam je od Greypa stvoriti snažan, zaseban brand i tvrtku - rekla je Monika Mikac.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.