karlovačka pivovara

Roberto Giugliano novi direktor marketinga

Foto: Karlovačka pivovara
Roberto Giugliano novi direktor marketinga
30.01.2014.
u 14:20
Giugliano će biti odgovoran, navode, ''za strateško upravljanje portfeljom brendova kompanije, uključujući Karlovačko i Heineken s posebnim fokusom za inovacije
Pogledaj originalni članak

Roberto Giugliano novi je direktor marketinga i član menadžment tima Karlovačke pivovare, priopćili su iz kompanije.

Giugliano će biti odgovoran, navode, ''za strateško upravljanje portfeljom brendova kompanije, uključujući Karlovačko i Heineken s posebnim fokusom za inovacije''.

Prije dolaska u Karlovačku pivovaru Giugliano je radio u tvrtki Heineken Italija gdje je stekao više od 12 godina iskustva.

>> Karlovačka pivovara želi Dane piva i feštu za 160. rođendan

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.