Bogato iskustvo

Rosie Kropp imenovana direktoricom marketinga tvrtke Bisnode

Foto: Bisnode
Rosie Kropp imenovana direktoricom marketinga tvrtke Bisnode
18.05.2017.
u 14:18
Magnus Silfverberg, predsjednik uprave tvrtke Bisnode, poželio je dobrodošlicu novoj direktorici marketinga i rekao da će ona imati ključnu ulogu u upravljanju promjenama i strateškom razvoju
Pogledaj originalni članak

Rosie Kropp je imenovana direktoricom marketinga tvrtke Bisnode. Kropp ima više od dvadeset godina iskustva u međunarodnom menadžmentu, a novu funkciju preuzet će 22. svibnja 2017.

- Veoma sam uzbuđena što ću se tvrtki Bisnode pridružiti kao direktorica marketinga i što ću moći iskoristiti svoju strast prema strateškim transformacijama, kao i svoje međunarodno iskustvo u vođenju i razvoju snažnih brendova i tvrtki. Tvrtka Bisnode započela je inspirativno putovanje prema promjenama i veselim se što ću pridonijeti toj viziji, rekla je Rosie Kropp.

Magnus Silfverberg, predsjednik uprave tvrtke Bisnode, poželio je dobrodošlicu novoj direktorici marketinga i rekao da će ona imati ključnu ulogu u upravljanju promjenama i strateškom razvoju.

Na poslovnoj školi Stockholm School of Economics stekla je Master titulu iz područja poslovne administracije i marketinga, a karijeru je započela u Kraft Foods Group, globalnom konglomeratu u industriji hrane i konditorskih proizvoda (sada pod nazivom Mondelez International), gdje je radila na različitim funkcijama u marketingu. Potom se pridružila tvrtki Skistar kao direktorica marketinga i komunikacija grupe. Zatim je uslijedilo više pozicija u velikim multinacionalnim tvrtkama, uključujući funkciju direktorice marketinga tvrtke Accenture Sweden, funkciju globalne direktorice Vodafone grupe i funkciju direktorice marketinga tvrtke Starbucks U.K. & Ireland

2012. godine imenovana je predsjednicom uprave Lavandela, boutique konzultantske tvrtke specijalizirane za strateške programe usmjerene na brendove i marketing.

- Siguran sam da će Rosie dati veliki doprinos našoj transformaciji kojom želimo ostvariti koncept ONE Bisnode, zaključio je Silferberg.

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.