Korisno iskustvo

Royal Bride i Algebra surađuju: Studenti će sudjelovati u izradi kataloga

Foto: PR
Siniša Bogdanović i Ivana Bilić
Foto: PR
Siniša Bogdanović i Ivana Bilić
Foto: PR
Siniša Bogdanović i Ivana Bilić
03.05.2019.
u 12:50
Cilj suradnje je potaknuti studente da razmišljaju kreativno i strateški te da kroz kvalitetnu praksu iskoriste svoja stečena znanja i potencijal.
Pogledaj originalni članak

Salon vjenčanica Royal Bride i Algebra ušli su u suradnju kako bi studentima omogućili iskustvo rada na stvarnim projektima. Studenti će, naime, sudjelovati u izradi kataloga za Royal Bride, a u program će biti uključeni studenti treće godine preddiplomskog studija dizajna koji su do sada stekli određena znanja i koji znaju koristiti potrebne alate.

Studenti će tako raditi na projektu oblikovanja digitalnog i tiskanog kataloga, unutar kojega će uz mentoriranu nastavu, obilazak agencije i brainstorminge, napraviti kvalitetan vizualni sadržaj. Konkretan projekt u sklopu kolegija trajat će mjesec dana, a nakon završetka će svi će radovi biti predstavljeni na izložbi, dok će najbolje studentsko rješenje uz tržišnu primjenu projekta dobiti i novčanu nagradu. Cilj suradnje je potaknuti studente da razmišljaju kreativno i strateški te da kroz kvalitetnu praksu iskoriste svoja stečena znanja i potencijal.

- Naša je zamisao da studenti kroz nastavu na kolegiju Vizualno oblikovanje budu upoznati s novim trendovima i da znaju na njih pravovremeno reagirati. Osim teorijskog znanja, želimo im pružiti iskustvo, ali i ponuditi mogućnost da kreiraju sadržaj, a što će im na kraju pomoći da se još bolje pozicioniraju na tržištu rada. Cilj je studentima omogućiti rad na stvarnim projektima i da osim mentoriranog dijela nastave dobiju dojam kako stvari funkcioniraju u praksi - kaže voditelj studija dizajna na Visokom učilištu Algebra dr. sc. Siniša Bogdanović.

Dok su ostali saloni za vjenčanice orijentirani isključivo na prodaju, ono po čemu se Royal Bride razlikuje od ostalih je proizvodnja. Uz standardne kolekcije koje proizvode svake godine, u ponudi imaju i izrade po mjeri i želji, a u 11 godina uspješnog poslovanja, više od 4500 mladenki iz Hrvatske, Europe ali i cijelog svijeta, pronašlo je svoje vjenčanice iz snova, upravo pod potpisom Royal Bride.

Ivana Bilić, vlasnica brenda, ideju za posao dobila je za vrijeme boravka u New Yorku.

- Američki način brendiranja proizvoda koji od samog početka komunicira s korisnikom, to je ono što me najviše privuklo. Danas je brending svugdje prisutan, ali u to vrijeme u Hrvatskoj ga nije bilo, pogotovo u mojoj struci. Zato sam posjetila New York u kojem sam živjela nekoliko mjeseci i tamo sam vidjela kako izgledaju njihovi saloni i kakvu uslugu pružaju i to je ono što me fasciniralo - kaže Ivana Bilić.

VIDEO 16 najmoćnijih žena u hrvatskoj politici i društvu:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.