Poslovni uzlet 2015

Saznajte kako se efikasno oglašavati uz minimalne troškove

Foto: Fotolia
Saznajte kako se efikasno oglašavati uz minimalne troškove
12.01.2015.
u 13:28
Pogledaj originalni članak

˝Poduzetnici će naučiti koristiti jednostavan alat uz pomoć kojeg će biti u stanju efikasno planirati investicije u oglašavanju bez obzira na budžet kojim raspolažu˝, poručio je Karlo Stojčević koji će održati edukaciju Moja brend strategija – kako postaviti, planirati i realizirati strategiju robne marke u Hrvatskoj na Poslovnom uzletu grada Zadra 13.veljače.

U sklopu projekta Poslovnog dnevnika „Poslovni uzlet 2015“, poduzetnici, obrtnici kao i svi zainteresirani željni novih znanja i prilika moći će unaprijediti svoje poslovanje prijavom na besplatne edukacije u Zadru koje će se održati 13. veljače 2015. u Arsenalu ( Trg tri bunara 1). Jedna od mnogobrojnih edukacija je i ona Karla Stojčevića koja je iznimno praktičnog karaktera, a na kojoj će svi sudionici naučiti kako artikulirati dodatne vrijednosti proizvoda ili usluge u odnosu na kupca i vašu konkurenciju. To je ono što većinu poduzetnika muči, a Stojčević će ponuditi rješenja za taj sveprisutan problem. Kako tvrdi, demistificirat će temu i pomoći u nekoliko konkretnih koraka doći do cilja.

Oglašavanje je poduzetnicima često predstavljano kao apstrakcija, no kao i u ostalim djelatnostima tako i u oglašavanju postoji "tablica množenja" koju vrijedi zapamtiti i primjenjivati svakodnevno. Upravo tu tablicu množenja približit će vam ova edukacija koja će vam uvelike olakšati poslovanje. Premda su zakoni brandinga uvijek isti, predavanje će biti korisno vlasnicima tvrtki koji nemaju stalne zaposlenike u marketingu, početnicima u poslovanju, ali i onima koji su dug niz godina u poslu i žele naučiti kako iskoristiti sve marketinške alate što kvalitetnije.

˝Edukacija će dati odgovor i na pitanje kako premostiti bezdan između dugoročnih i kratkoročnih ciljeva brenda. Kao i u većini poslovnih situacija, bitno je razlikovati strategiju od taktika. Krenut ćemo od osnovnih stvari od kojih se sastoji svaki brand, a razgovarat ćemo i o karakteristikama vaših proizvoda ili usluga koje su ključne te iz primjera pokazati kako gledati druge brandove s kojima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu ˝, tvrdi Stojčević.

Program svih edukacija možete vidjeti ovdje, a prijave na navedene edukacije su besplatne (prijavu možete napraviti ovdje).

Osim u Zadru, besplatne edukacije bit će održane i u Velikoj Gorici (27.01.) Koprivnici (30.01.), te Puli (27.02.). 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr