Promo

Sika ostvarila najveći rast vrijednosti branda

Foto: PR FOTO
Sika
Foto: PR FOTO
Sika
VL
Autor
PR Članak
18.05.2015.
u 08:00
Prema „Best Swiss Brands 2015.“ vrijednost branda Sika porasla je za 78% u proteklih 12 mjeseci te je proglašena najbrže rastućim švicarskim brandom u proteklom razdoblju.
Pogledaj originalni članak

Zahvaljujući odličnim poslovnim rezultatima Sika je ostvarila najveći porast vrijednosti branda u ovogodišnjem ocjenjivanju BEST SWISS BRANDS 2015. te je skočila na 39. mjesto među švicarskim brandovima. Godišnje rangiranje Best Swiss Brand ocjenjuje deset internih i eksternih čimbenika, uključujući financijsku snagu kompanije. Sika je nadmašila vodeće švicarske, dakle i velike globalne brandove, upravo rastom vrijednosti branda. Prodaja je u 2014. godini ostvarila rekordne rezultate u svim regijama .

Ujedno, Sika je znatno povećala brand awareness globalnom oglasnom kampanjom fokusiranom na performanse i povjerenje koje ostvaruje. Sika Croatia veseli se što je doprinijela globalnom uspjehu svoje kompanije postajući pouzdani partner na domaćem tržištu, s izgrađenim povjerenjem za vrijeme koje dolazi.

Uz brigu o okolišu i održivi razvoj, Sika će uvijek težiti liderstvu u svojem području, a ono je vrlo široko i zahtjevno. U Hrvatskoj vjerojatno najpoznatija po programu hidroizolacija. Sika nudi rješenja od temelja do krova. Aditivi za beton, reparaturni mortovi te premazi za sanaciju ili materijali od karbonskih vlakana za jačanje statike, proizvodi lijepljenje i brtvljenje, ali i proizvodi za industriju poput sredstava za zaštitu podvozja i ljepila za autostakla te u brodogradnji. Važno je napomenuti da je su potrošači u istraživanju Best Buy Award Croatia iz srpnja 2014., u kategoriji hidroizolacija proglasili tvrtku Sika kao najbolji odabir. Sika je dobila najviše glasova za najbolji odnos cijene i kvalitete hidroizolacijskih proizvoda.

Čestitamo!

Pogledajte na vecernji.hr