Trgovački lanac Lidl jučer je pokrenuo reklamnu kampanju sa sloganom “Jedna zemlja, jedna cijena”. U oglasu se navodi da u svih 86 Lidlovih trgovina vrijede iste cijene, pa i na otocima. Taj oglas mnogi su odmah protumačili kao Lidlov “obračun” s konkurencijom, ponajprije Konzumom koji ima različite cijene istih proizvoda u svojim trgovinama na obali i na kontinentu. Na naš upit odnosi li se njihova kampanja na druge lance poput Konzuma i na koji način Lidl uspijeva imati iste cijene u svim svojim dućanima unatoč većim troškovima transporta robe, primjerice, na otoke, u Lidlu su nam odgovorili da njihovo poslovanje temelji i na odlično razrađenom logističko-distributivnom modelu.
– Zahvaljujući najmodernijoj opremi i procesima poslovanja, postiže se maksimalna efikasnost logističkih procesa, što Lidlovim vjernim kupcima omogućava povoljnu kupnju gdje god se nalazili u Hrvatskoj – kažu u Lidlu. Navode i da njihova politika istih cijena u svim trgovinama u Hrvatskoj pokazuje kako su im kupci uvijek na prvom mjestu. Konzultant i bivši predsjednik uprave Konzuma Drago Munjiza kaže da svi trgovački lanci imaju različite cijene istih proizvoda ovisno o lokaciji dućana i da je cjenovna politika dio strategije poslovanja. On smatra da nije loša ni Lidlova ni Konzumova politika cijena. Priznaje da je on uveo različite cijene dok je vodio Konzum.
– Zašto to ne bismo i mi uveli ako, primjerice, u Parizu u blizini Eiffelova tornja boca vode košta 30 kuna – pita se Munjiza. Dodaje da je, primjerice, gradnja Konzumova dućana na Hvaru tri puta skuplja nego na kopnu, a da je i skuplja distribucija na otoke. Iz Konzuma do zaključenja ovog izdanja nisu odgovorili na naš upit. Predsjednik uprave tog lanca Darko Knez prošli je tjedan kazao da Konzum, ovisno o formatu i lokaciji prilagođava cijene jer nije isto šleperom dovesti robu do Vukovarske u Zagrebu ili do Šolte. Iako su razlike u troškovima dramatične, trude se da cijene ostanu pristupačne kupcima
Dajte na Viru otvorite konacno Lidl, da nemoramo u Konzumu ostavljat novce.