Unatoč globalnoj pandemiji koja je u 2020. godini utjecala na cjelokupno gospodarstvo, hrvatski proizvođači putem prodajne mreže SPAR-a zabilježili su rekordan izvoz domaćih proizvoda u vrijednosti višoj od 100 milijuna eura, što predstavlja rast od 15 posto u odnosu na godinu prije.
SPAR je iz godine u godinu sve značajniji izvozni kanal za hrvatske tvrtke prema zemljama Europske unije. Najveći porast izvoza u prošloj godini bilježi se u Austriji, i to za 33 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, a slijedi porast izvoza u Italiju za 21 posto te Sloveniju za 16 posto. S ciljem podrške hrvatskim proizvođačima i dodatnog isticanja hrvatskih proizvoda koji su dostupni austrijskim kupcima, SPAR Austria ih također promovira i kroz posebno izdanje letka za SPAR trgovine.
Svoje proizvode putem SPAR-a lani su uspješno nastavili izvoziti veliki proizvođači Atlantic Grupa, Podravka, Kraš, Zvijezda, Ledo i drugi. Među njima je i Vindija čiji mliječni segment kontinuirano raste te su na izvozna tržišta ulistani i novi proizvodi. Poznati proizvođač Žito d.o.o. iz Osijeka ostvario je rast i to na tržištu Slovenije zahvaljujući proizvodima „DOBRO“ čiju su kvalitetu prepoznali brojni kupci na susjednom tržištu. Izvoz je povećala i tvrtka Violeta koja je postigla rast prodaje svojih artikala poput pelena i vlažnih maramica u Sloveniji i Austriji, dok su u Sloveniji ulistana čak nova 92 artikla. Tu je i Gatarić grupa koja, kao lider u proizvodnji i distribuciji kancelarijskog i školskog materijala i opreme, bilježi 16 posto veći izvoz na austrijsko tržište.
I brojni mali domaći proizvođači realizirali su odlične rezultate. Impresivan rast od čak 125 posto u Austriji napravio je Incite Code, hrvatski proizvođač higijenskih štapića za uši i kozmetičkih blazinica.
Značajan porast dosegao je i ALDEN, mali domaći proizvođač bakalara na bijelo, koji za robnu marku SPAR Premium proizvodi klasični bakalar na bijelo i bakalar na bijelo s maslinama. S tim je proizvodima ostvario rast na talijanskom tržištu od čak 73 posto u odnosu godinu prije. Dobrim izvoznim rezultatima može se pohvaliti i EKOS pekarnica koja je na izvoznim tržištima prisutna s 19 proizvoda. Ova varaždinska tvrtka samo je jedan od 20ak hrvatskih dobavljača s kojima SPAR Hrvatska surađuje kroz kampanju „Da, domaće je!“, kontinuirano pružajući partnersku podršku i veću prepoznatljivost domaćih proizvoda.