Nova kampanja Stanić Beveragesa za Juicy Fruits i Juicy Ice Tea komunicira na duhovit, a ujedno i vrlo aktualan način važne benefite svojih voćnih napitaka – više voća & manje šećera.
U kampanji „Novo normalno“ voće je dobilo ljudsku komponentu u obliku simpatičnih karaktera koji na svojim transparentima zahtijevaju pod parolom „Glas naroda“ više voća i manje šećera.
Upravo su to benefiti s kojima se Juicy Fruits i novi proizvod Juicy Ice Tea, koji je nedavno lansiran na hrvatsko tržište, mogu pohvaliti. Udio šećera manji je za 25 posto, što svakako zadovoljava potrebe modernog potrošača koji brine za svoje zdravlje i pazi na dnevni unos šećera u organizam.
Juicy Fruits sokovi dostupni su u maloprodajnim trgovinama u PET pakiranjima od 0,5 l i 1,5 l, a potrošači mogu birati između okusa multivitamin, limunada, crvena naranča, naranča - nektarina, trešnja i novog okusa bazga – limun.
Juicy Ice Tea je također dostupan u maloprodajnim trgovinama u PET pakiranjima od 0,5 l i 1,5 l u tri osvježavajuća okusa breskve, limuna i šumskog voća. Juicy Ice Tea je poseban i po tome što ima značajno veći udio voća od onoga koji ima konkurencija, a prema istraživanju tvrtke Valicon to je upravo ono što potrošači žele.
Bezbrižno uživajte u zdravijoj verziji osvježavajućih voćnih napitaka istog dobro poznatog okusa, jer „Novo normalno“ znači više voća, a manje šećera!