'Studena' predstavila novi vizualni identitet

Foto: import
'Studena' predstavila novi vizualni identitet
10.04.2008.
u 15:37
Pogledaj originalni članak

Nakon devet godina koliko je na tržištu, prva hrvatska prirodna izvorska voda "Studena", koju proizvodi Podravka, danas je javnosti predstavila novi vizualni identitet.

Riječ je o novom dizajnu boce i ambalaže, a kreiran je novi vizualni svijet ove vode koji se temelji na grafičkom elementu plavih točaka. „Promjena vizualnog identiteta rezultat je kontinuiranog usavršavanja i stalnog ulaganja u razvoj robne marke "Studena", jednog od najvažnijih brendova u Podravkinu portfelju”, izjavio je Saša Romac, član Uprave Podravke. Na predstavljanju novog ruha bila je i Blanka Vlašić, svjetska rekorderka u skoku u vis i zaštitno lice vode “Studena”.

(S.M.)

OTVORILA DUŠU ZA VEČERNJI

Jelena Perčin: 'S prvim suprugom imam fenomenalan odnos, a Momo djecu 'na papiru' može viđati svaki drugi vikend'

– U trenutku kada su mediji dobili informaciju da smo se Momo i ja razveli, mi smo već godinu dana bili zapravo razvedeni. Tako da je sada već prošlo dvije godine otkad je svatko krenuo svojim putem. Svojoj djeci nikada nisam rekla: "Vaši mama i tata više se ne vole." To mi je grozno! Uvijek sam im objašnjavala da volim njihovog tatu, ali da više nismo zaljubljeni – između ostalog, kazala je glumica Jelena Perčin u velikom intervjuu za Večernji list.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr