Oglašavanje

Studenti ekonomije natječu se u kampanji za Vipnet i Nokiju

Foto: Davor Javorović/Pixsell
Studenti ekonomije natječu se u kampanji za Vipnet i Nokiju
18.10.2010.
u 17:54
Riječ je o osmišljavanju oglašivačke kampanje za Vipnetov USB-stick za širokopojasni internet te promociju Nokijinih aplikacija Ovi Store i Nokije N8.
Pogledaj originalni članak

Studenti Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u sklopu kolegija Oglašavanje natječu se  tko će napraviti najbolju cjelovitu oglašivačku kampanju za Vipnet i Nokiju. Naime, riječ je o projektu koji su osmislili zagrebački Ekonomski fakultet, Vipnet, Nokia, McCann Erickson i Večernji list.

Sudjelovanje u ovom projektu omogućuje studentima da praktično primjene znanja koja su do sada stjecali na studiju. Riječ je o osmišljavanju oglašivačke kampanje za Vipnetov USB-stick za širokopojasni internet te promociju Nokijinih aplikacija Ovi Store i Nokije N8. Studenti imaju specifičan zadatak jer trebaju stečena znanja primijeniti u izradi kreativnih koncepata uz pomoć suvremenih digitalnih medija i mobilnog oglašavanja.

– Ako želite dobar uspjeh kampanje, morate se staviti u perspektivu korisnika – savjetovala je studente Anđela Buljan iz McCann Ericksona.

– Danas korisnik više vjeruje preporukama na društvenim mrežama i forumima nego brendu – kazala je Iva Carić, šefica Nokijina marketinga za Hrvatsku i Sloveniju.

Do 24. prosinca 2010. odabrat će se najboljih 10 timova studenata koji će potom profesionalcima iz marketinga i oglašavanja prezentirati svoje projekte. Najboljih šest radova bit će nagrađeno, a izabrat će se nakon tjedna prezentacije 24. siječnja.

Najbolji tim dobit će pet Netbook HP mini 210 s Vipovim širokopojasnim USB-stickom, pet Nokija N8 te po jedan dan na "Vipnet marketing akademiji" i snimanju Vipove reklame.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar Časna seka
Časna seka
14:41 30.10.2010.

Državna firma bi angažirala Fimi mediju.