PORTRET TJEDNA - ŽELJKO BRIGLJEVIĆ

Stvoren vođa pokreta otpora protiv ZAMP-a

Foto: import
Stvoren vođa pokreta otpora protiv ZAMP-a
27.02.2007.
u 14:20
Pogledaj originalni članak

Ako ima i takvih koji nisu čuli za MakroMikro, teško da će ih ovih dana to ime mimoići. Baš kao što su nekada zabrane omladinskih listova bile najbolja reklama za te novine, tako je i sada MakroMikro dobio odličnu priliku za besplatnu promociju.

ZAMP je dignuo tužbu protiv MakroMikra zbog reklamne kampanje kojom se plaćanje naknada za presnimavanje naziva pljačkom, pa su radiopostaje već obustavile emitiranje spornih reklama. Umjesto na radiju, reklame se sada mogu čuti na internetu.

Željko Brigljević, vlasnik MakroMikra, pasionirani je ljubitelj reklama, pa tu svoju strast spretno povezuje s poslom. Tvrtka prodaje tonere za printere i ostalu informatičku opremu, reciklira prazne tintne cartridge, a postala je i vodeći proizvođač punjenih tinti.

Od kućnog biznisa, koji je pokrenuo 1987. godine, Brigljević je stvorio “gazelu” sa 50-ak zaposlenih. Zajedno s rastom tvrtke množile su se i zvučne reklame na popularnoj Stojedinici i drugim radiopostajama, koje su bile najveća Brigljevićeva poslovna podrška.

Premda se ne stječe dojam da će njegova tvrtka biti financijski pogođena uvođenjem autorskih naknada na informatičku opremu, MakroMirko se “zakvačio” na nove namete, proglasivši ih pljačkom te je pozvao na građanski neposluh.

Njihove su reklame i inače nesvakidašnje, provokativne i naslonjene na aktualne događaje. ZAMP je očekivano reagirao tužbom za povredu prava osobnosti, ali umjesto da spusti tenzije, taj potez im se obio o glavu jer je tužba Brigljevića za vođu pokreta otpora protiv ZAMP-a.

Iako nije imao nikakve veze s organiziranjem potpisivanja peticije protiv naknada, Brigljević se odmah solidarizirao s njom te je pokrenuo i posebnu internetsku stranicu sa zabranjenim reklamama što su internetski znalci ocijenili kao dobar branding potez. Brigljević posljednjih dana istupa protiv ZAMP-a i po medijima iako i sam kaže da MakroMikro od “cijele te priče nema ni štete ni koristi i samo se zbog novih lokacija želio reklamirati na provokativan način.”

Reklame mu, uz njegovu pomoć, osmišljavaju marketinški znalci sa Stojedinice, a i prije je bilo zabrana emitiranja samo što su prolazile bez medijske pompe. MakroMikro ulazi u red tvrtki koje puno polažu na reklamu jer njezin vlasnik smatra da ”onaj tko nije umrežen s velikim sustavima i nema drugog načina da običnog čovjeka ili jednostavne privatne tvrtke nadahnu da rade s njima”.

Pogledajte na vecernji.hr