potvrda kvalitete

Styrijine dnevne novine i portali dvostruko su jači od konkurencije

Foto: VL
Styrijine dnevne novine i portali dvostruko su jači od konkurencije
12.04.2012.
u 21:57
Osim u čitanosti, dnevne novine bilježe i dvostruko bolje prodajne rezultate, a na portalima se pregleda 3,5 puta više sadržaja
Pogledaj originalni članak

Styria Media grupa najjača je i najutjecajnija medijska kuća na hrvatskom tržištu. To potvrđuju rezultati istraživanja koji pokazuju da su Styrijine dnevne novine dvostruko čitanije od konkurencije. Prema istraživanju MEDIApulsa provedenom od siječnja do prosinca 2011., Styrijine dnevne novine, 24sata, Večernji list i Poslovni dnevnik čita 1.146.841 ljudi, a novine konkurencije 598.683 ljudi. Osim u čitanosti, Styrijine dnevne novine bilježe i dvostruko bolje prodajne rezultate. One se dnevno u prosjeku prodaju u nakladi od 215.983 primjeraka.

Vjerni korisnici

Slične rezultate, prema gemiusAudienceu iz siječnja 2011., ostvaruju i Styrijini internetski portali 24sata.hr, vecernji.hr, poslovni.hr, njuskalo.hr, budi.in, zdravakrava.hr i pametnakuna.hr.

Oni mjesečno imaju ukupno 30.265.488 posjeta, a njihovi korisnici u prosjeku na njima provedu dvostruko više vremena nego korisnici na portalima konkurencije.

I broj otvaranja stranica je veći – na Styrijinim portalima pregledava se 3,5 puta više sadržaja nego na portalima konkurencije. Iz svih ovih podataka vidljivo je da su Styrijina dnevna izdanja i portale čitatelji prepoznali kao dvostruko bolje od konkurencije.

Najproduktivnija kuća

Styrijina snaga najbolje se očituje u njezinom impresivnom portfelju – 24 tiskana izdanja kojima je uspjela pokriti sve relevantne ciljne skupine.

Kroz njih, kao i kroz sve ostale platforme, Styria dnevno ima doseg do dva milijuna ljudi. Samo kroz tiskane dnevne novine dopire do 1,15 milijuna ljudi, i to bez preklapanja čitatelja. Styria stalno osluškuje potrebe tržišta i aktivno kontaktira sa svojim čitateljima, što je rezultiralo i nizom novih uspješnih izdanja.

Samo u protekle dvije godine, na tržištu je plasirala veliki broj novih izdanja, čime se dokazala i kao najproduktivnija medijska kuća.

Najbolji dokaz da čitatelji doista Styrijina izdanja smatraju najboljim, podatak je o dvostruko većem broju pretplatnika od konkurencije. I što je najvažnije, taj broj raste iz dana u dan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

UK
Ugo Kajvez
22:29 12.04.2012.

Pazite što tu pišete jer vas taj čas budu izbrisali ........................

AL
alapača
10:43 14.04.2012.

pa nije teško biti bolji od onakve konkurencije koja potcjenjuje čitatelje nekvalitetnim novinarima i prozirnim klijentelizmom.

CR
CrniP
16:20 14.04.2012.

U odnosu na slovensko Delo, VL je običan promotivni letak supermarketa gazdi iz Austrije. A da umjesto Konzum reklama pišete o Todoriću? Ili da o tehnologiji i ekonomiji ne pišu agitatori iz filozofskog? Ili da platite novinare koji imaju bazično viskoškolsko obrazovanje iz drugih područja, a ne iz tehnike pisanja? Dakle VL je kolonijalno glasilo austrijskih interesa u RH.