Promo

Super Konzum Radnička uvršten je među 15 najboljih trgovina svijeta po preporuci IGD

Foto: PR FOTO
Super Konzum Radnička
Foto: PR FOTO
Super Konzum Radnička
Foto: PR FOTO
Super Konzum Radnička
Foto: PR FOTO
Super Konzum Radnička
Foto: PR FOTO
Super Konzum Radnička
Foto: PR FOTO
Super Konzum Radnička
Foto: PR FOTO
Super Konzum Radnička
Foto: PR FOTO
Super Konzum Radnička
Foto: PR FOTO
Super Konzum Radnička
VL
Autor
PR Članak
19.12.2016.
u 12:19
Pogledaj originalni članak

IGD, vodeća strukovna organizacija na području trgovine, objavila je popis od petnaest trgovina u svijetu koje u 2017. treba posjetiti. Među trgovinama od Sidneya do Toronta te Buenos Airesa i Šangaia na popisu se našla i Super Konzum Radnička. IGD redovito prati i analizira zbivanja na području trgovine u svijetu, a ovaj put su sami posjetili trgovine te napravili analizu maloprodajnih lanaca u više od dvadeset zemalja. Sama činjenica da se Konzumova trgovina u Radničkoj našla na ovom popisu, dokaz je da Konzum stvara nove trendove u trgovini, ne samo u Hrvatskoj i regiji, već i u svijetu.

Super Konzum Radnička otvoren je krajem prošle godine. Široka ponuda, brojne inovacije i nova iskustva u trgovini definitivno su potvrđeni ovim popisom. IGD-ovi stručnjaci posebno su istaknuli odjel delikatesa te pripremu raznih jela poput pečenja pizze te ponudu kruha i kolača u trgovini.

“Iznimno smo ponosni da su i međunarodni stručnjaci potvrdili Konzumove napore i znanje u stvaranju novih trendova u maloprodaji. Super Konzum Radnička spada među najmodernije trgovine u regiji i pruža svojim kupcima širok izbor različitih proizvoda i usluga, ali i jedinstveni i vrhunski doživljaj kupovine. Godinu dana od otvaranja ove iznimne trgovine mogu potvrditi da je ova trgovina opravdala, kako naša očekivanja, tako i očekivanja naših kupaca i poslovnih partnera“, komentirao je ovaj uspjeh Slavko Ledić, predsjednik uprave Konzuma.

IGD - prestižna referenca u području trgovine

IGD je nezavisna i neprofitna globalna istraživačka i obrazovna organizacija koja u globalnoj trgovačkoj industriji pomaže odgovoriti na potrebe kupaca. IGD tako pruža uvid i smjernice kroz pouzdane odnose u cijelom lancu opskrbe, kroz ulaganje u vještine ljudi u trgovačkoj industriji te kroz stvaranje sigurne i održive javne koristi kroz razmjenu najboljih praksi. IGD okuplja široku mrežu distributera, proizvođača i pružatelja usluga, a svoj međunarodni utjecaj potvrđuje i suradnjom s brojnim stručnjacima iz Velike Britanije, Azije i Sjeverne Amerike. Važno je naglasiti da novac koji zaradi od prodaje studija, ova organizacija vraća u industriju putem dobrotvornih aktivnosti.

Na temelju globalnog programa obilaska maloprodajnih trgovina, međunarodna organizacija IGD proglasila je petnaest najboljih trgovina koje se bave razvojem trendova u trgovini. Među trgovinama, koje u 2017. godini na mapi svijeta treba posjetiti našao se i Super Konzum u Radničkoj te tako potvrdio svoju poziciju na domaćem i međunarodnom tržištu. „Želimo da Super Konzum Radnička postane uzor i preuzme vodeću ulogu u modernom konceptu trgovine“, izjavio je povodom proglašenja Ante Todorić, izvršni potpredsjednik Agrokora.

Foto: PR FOTO

Tamo gdje kupnja postaje doživljaj

Jedinstveno shopping iskustvo postaje važan čimbenik u uspjehu trgovaca u budućnosti. Potrošači sada mogu kupiti mnoge proizvode na različitim mjestima, uključujući i internetsku trgovinu. Tradicionalne trgovine međutim ipak predstavljaju prostor u kojima proizvodi mogu dobiti nove dimenzije. Današnji potrošači u stalnoj su potrazi za novim načinima olakšavanja svakodnevnog života, manje stresa, više vremena i uživanja u onom što rade. Ovaj trend slijedi i Konzum kao najveći trgovački lanac u Hrvatskoj.

Osim kupnje samih proizvoda, moderna trgovina nudi sadržaje koji se odnose na zabavu, kulinarstvo, brigu za izgled i zdravlje. Super Konzum Radnička nudi upravo taj doživljaj, ona nije neutralan prostor s policama proizvoda, već mjesto koje utječe na sva osjetila poručili su iz Konzuma uz informaciju da će i dalje razvijati nove koncepte, ulagati u svoju prodajnu mrežu s posebnim naglaskom na doživljaj kupovine.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr