Pod pokroviteljstvom Ministarstva gospodarstva rada i poduzetništva i Hrvatske gospodarske komore, a u organizaciji tvrtke Heraklea, članice Udruženja za istraživanje tržišta u HGK, 18. veljače od 9 do 13 sati u Hotelu Antunović u Zagrebu održat će se 6. Mystery shopping dan.
Heraklea, prva hrvatska agencija specijalizirana za mystery shopping, priprema potpuno novi koncept pod motom "Vrijednost za novac". Osim brze registracije, zanimljivih predavanja domaćih i inozemnih stručnjaka, atraktivnih nagrada sponzora te obrnutog redoslijeda samog događanja, sudionike očekuje i tzv. speeddating networking s ciljem upoznavanja svih ostalih sudionika u kratkom roku.
Tom će prilikom na nizu internacionalnih slučajeva iz različitih djelatnosti Adrian Barbu iz Rumunjske pokazati kako kupca „oboriti s nogu“ primjenom mystery shoppinga, edukacije i motivacije djelatnika, a Amra Hašimbegović iz BiH govorit će o važnosti usluge te njenom povezanosti s gostoljubivošću. Sudionici će imati priliku čuti i iskustva "tajnih“ učenika, ali i zaposlenika Splitske banke o tome može li se usluga i kako standardizirati.
Heraklea će ovom prilikom prezentirati te po peti put jednom od poduzeća dodijeliti nagradu za posvećenost kvaliteti usluge.