Promo

Sve veći odaziv na edukativne prezentacije o financijama pokazuje da mladi sve više razmišljaju o svojoj budućnosti

Foto: PR članak
GRAWE Hrvatska
Foto: PR članak
GRAWE Hrvatska
Foto: PR članak
GRAWE Hrvatska
VL
Autor
PR Članak
24.03.2016.
u 08:30
Pogledaj originalni članak

S ciljem jačanja financijske pismenosti u Hrvatskoj, osiguravajuće društvo GRAWE Hrvatska d.d. u periodu od 14. do 18. ožujka održalo je 20 edukativnih prezentacija u uredima i školama diljem Hrvatske kojima je prisustvovalo više od 600 učenika, studenata i profesora. Prezentacije su održane u sklopu obilježavanja Svjetskog tjedna novca i tom prilikom sudionici su mogli saznati čemu služi osiguranje, koje su njegove prednosti i zašto je važno odgovorno planirati svoja financijska ulaganja.

Manifestacija se održala pod pokroviteljstvom Ministarstva financija u suradnji s Ministarstvom obrazovanja, znanosti i sporta i stručnim organizacijama - Hrvatskom agencijom za nadzor financijskih usluga (HANFA), Hrvatskom narodnom bankom, te Hrvatskim uredom za osiguranje.

Porast sudionika iz godine u godinu dokaz je da mladi trebaju pomoć u razumijevanju financijskih pojmova te da u vrlo ranoj životnoj dobi počinju razmišljati o vlastitim financijama i žele ih razumjeti“ rekla je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela za korporativne komunikacije i marketing GRAWE Hrvatska d.d.

O financijskoj pismenosti i nezavidnoj razini znanja i razumijevanja financijskih proizvoda govori se već dugo, a inicijativa ponajviše kreće iz financijskih institucija i nadzornih tijela i udruga koji često navode primjere drugih europskih zemalja u kojima je razvijena opsežna nacionalna strategija financijskog obrazovanja (Češka, Nizozemska, Portugal, Španjolska, Švedska i Velika Britanija) ili koje su u svoje školske kurikulume uvele obvezni predmet o obiteljskim i osobnih financijama (Češka, Mađarska i Velika Britanija).

U vremenu višegodišnje ekonomske krize važnost uspješnog upravljanja osobnim financijama još više dolazi do izražaja. Pitanje mirovina i održivosti mirovinskog i zdravstvenog sustava dodatno potiču na razmišljanje o brizi za vlastitu budućnost. Mladi sve ranije počinju shvaćati da je štednja, odgovorno planiranje osobnog budžeta i pametno ulaganje put ka financijski sigurnijoj budućnosti“, dodala je gđa. Gržetić.

Za ovu je prigodu Hrvatski ured za osiguranje već tradicionalno otisnuo brošure „Čemu zapravo služi osiguranje?“ u kojima na jednostavan i razumljiv način objašnjava osnovne prednosti i koristi pojedinih vrsta osiguranja. 

Pogledajte na vecernji.hr