veliko istraživanje

Tko je najbolji PR-ovac u hrvatskoj politici doznajte na Weekend Media Festivalu

Foto: PR FOTO
WMF
Foto: PR FOTO
WMF
16.07.2019.
u 16:46
Novinari koji prate rad hrvatskih političara ocjenjivat će političke PR-ovce s kojima su u svakodnevnoj komunikaciji
Pogledaj originalni članak

Tko je u svijetu političkog PR-a dostupan, brz, elokventan, konkretan i korektan, a tko se ne javlja na telefon kad je bitno, doznat ćemo na 12. Weekend Media Festivalu koji se ove godine održava od 19. do 22. rujna u Rovinju.

Državne institucije moraju biti transparentne u svom radu i na raspolaganju za upite medija, no je li to realna situacija u Hrvatskoj? Osobe zadužene za komunikaciju s medijima ponekad nestanu s radara, uglavnom u situacijama koje su problematične, a kojih našoj politici ne nedostaje. Tko najbolje upravlja komunikacijama, a tko se služi manipulacijama?

Na Weekend Media Festivalu ove će godine po prvi put biti proglašeni najbolji hrvatski politički PR-ovci. U anketi koju Weekend organizira u suradnji s agencijom Ipsos sudjelovat će novinari koji prate rad Vlade, Ministarstava, Sabora i Ureda Predsjednika i ocjenjivati PR-ovce s kojima najčešće surađuju. Navest će najbolje i najlošije prakse s kojima su se susreli, upozoriti na probleme u odnosu s PR-ovcima i navesti karakteristike koje bi češće voljeli vidjeti kod kolega s druge strane komunikacijskog kanala.  

– Kvalitetna suradnja PR-ovaca i novinara iznimno je važna za obje strane, a vjerojatno najizazovnija kad se radi o politici. Cilj ovog izbora je istaknuti najbolje prakse i ukazati na područja u kojima bismo mogli biti još bolji. U anketi će sudjelovati politički novinari koji su u svakodnevnom kontaktu s PR-ovcima iz tog sektora, pa smo sigurni da će pohvale najboljima biti itekako zaslužene – kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa festivala.

Rezultati istraživanja ukazat će na probleme koji se javljaju u odnosu novinar/PR-ovac kako bi suradnju u budućnosti mogli unaprijediti.

– Zadovoljstvo nam je sudjelovati u projektu čija je namjera unaprjeđenje cijele komunikacijske struke, isticanje pozitivnih primjera i nagrađivanje najboljih. Rezultati istraživanja pokazat će nam gdje smo danas te što trebamo unaprijediti kako bi se u konačnici ostvario cilj, pravovremeno, točno i potpuno informiranje građana – kazao je Ante Šalinović, direktor istraživanja medija i oglašavanja u IPSOS Adria.

Najveći regionalni festival komunikacija je, osim po zanimljivim predavanjima te provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, poznat i kao mjesto najbolje zabave. Ovogodišnji 12. Weekend Media Festival koji se održava od 19. do 22. rujna tako u Rovinju donosi pomno osmišljen glazbeni program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je glazba postala umjetnost i sredstvo otpora.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar Sarmagedon
Sarmagedon
10:27 20.07.2019.

Meni je dobra pr-ovka cetrvrta s desna a nije losa ni sesta s desna