Akvizicije

Todorić JCDecauxu prodaje Mediju i 49% udjela u Zagrebplakatu

Foto: Arhiva Vl-a
zagrebplakat
Foto: Arhiva Vl-a
bicikl
Foto: Arhiva Vl-a
stanica
Foto: Arhiva Vl-a
JCDecaux
Foto: Arhiva Vl-a
jcdeux
22.07.2010.
u 08:00
Akvizicija je navodno “teška” 26 milijuna eura, 80-ak milijuna kuna više nego što je Agrokor dao za Mediju.
Pogledaj originalni članak

Agrokor prodaje splitsku tvrtku Media, čija je najveća vrijednost vlasništvo 49 posto udjela u Zagrebplakatu, potvrdili su jučer iz Agrokora. Iz Todorićeve kompanije već su najavljivali kako će se rješavati svega što nije “core business” kompanije, tako da je prodaja Medije, koja je u Agrokorovu portfelju dvije godine, posve očekivana. Za Zagrebplakat suglasnost će morati dati i Zagrebački holding, koji je njegov većinski vlasnik.

Zagreb ogledni primjer

Kao glavni kupac spominje se francuska tvrtka JCDecaux, koja je vlasnik najveće domaće tvrtke za vanjsko oglašavanje Europlakata, s kojom je Agrokor već započeo pregovore, a vrijednost investicije kojom bi Francuzi dobili najveći dio tržišta vanjskog oglašavanja u Zagrebu iznosi oko 26 mil. eura, što je 80-ak milijuna kuna više od 209 mil. kuna, koliko je Agrokor platio Mediju.

U Europlakatu kažu kako je strategija JCDecauxa usredotočiti se na razvoj novih proizvoda i akvizicije koje će učvrstiti njegovo liderstvo u projektima urbane opreme i vanjskoga oglašavanja. Preko Europlakata kompanija je kao dugogodišnji partner u Zagreb uložila više od 20 mil. kuna u opremanje komunalnom opremom. Za kupnju Medije zainteresirani su, tvrde, na transparentan način i u tu svrhu provest će pravni i financijski “due dilligence”, nakon čega bi, donese li se odluka o kupnji, Zagreb postao ogledni primjer grada kad je riječ o urbanoj opremi i oglašavanju u srednjoj Europi. Moguće je i da najnoviji proizvodi iz tvornice u Parizu prvi put budu predstavljeni upravo u Zagrebu. Za JCDecaux ekskluzivno dizajniraju sir Norman Foster, Phillipe Starck, Jean Willmotte i ostali poznati svjetski arhitekti, tvrde u Europlakatu.

Najveći na svijetu

Tvrtka JCDecaux 1964. u Lyonu razvila je koncept urbane opreme, čime je stvorila novi medij za masovno oglašavanje. Zamisao je bila jednostavna, ali snažna: gradove iz usluge opremiti visokokvalitetnim nadstrešnicama na autobusnim stajalištima u zamjenu za pravo da se na urbanoj opremi postave reklame. Danas je JCDecaux vodeća svjetska kompanija u postavi urbane opreme i vanjskom oglašavanju te najveći operater vanjskog oglašavanja u Europi. Svakodnevno dopire do više od 150 milijuna ljudi u cijelom svijetu, a u 2009. ostvario je konsolidirani prihod od 2,67 mlrd. dolara, što ga svrstava u vodeću europsku kompaniju, a s akvizicijama i u najveću svjetsku kompaniju u vanjskom oglašavanju.

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

OB
-obrisani-
16:10 22.07.2010.

Zanimljivo.....prodaje profitabilnu tvrtku baš u trenutku kada je jasno da je Bandić i njegova banda na izdisaju i da im se smješka robija......

TO
torrente
10:02 24.07.2010.

todorić voli puš iti velikom meštru.voli i lucifera .samo love daj

TO
torrente
10:13 24.07.2010.

na jutarnjem se više ne može komentirati zato što je narod previše vrijeđao todorića.tamo se pišu članci o todoriću kao da je kotač izmislio .plaćeni članci puni hvalospjeva ,nikada kritika ,umišljeni ,egoistični idio tt