Kako vratiti ugled

Toyoda: Pažljivo slušajte kupce da vratimo njihovo povjerenje

Foto: Reuters
Toyoda: Pažljivo slušajte kupce da vratimo njihovo povjerenje
30.03.2010.
u 09:03
Nakon što je taj japanski proizvođač automobila s tržišta povukao čak osam milijuna automobila, razvija strategiju vraćanja ugleda, ali i kupaca.
Pogledaj originalni članak

Nakon što je Toyota s tržišta u cijelom svijetu bila prisiljena povući osam milijun automobila zbog problema s papučicom gasa i kočnicama taj je proizvođač automobila osnovao odbor za sigurnost kako bi u budućnosti spriječio da automobili do kupaca stignu s tako velikim kvarovima, prenosi BBC.

- Pažljivo slušati naše kupce ključno je u vraćanju njihova povjerenja - ustvrdio je na tom odboru Akio Toyoda, predsjednik uprave Toyote. Posebno će se povesti računa, piše BBC, da se brže reagira na pritužbe kupaca. Taj japanski proizvođač automobila odlučio je angažirati nezavisne stručnjake kako bi poboljšao mjere kontrole kvalitete, a odbor će svoje prvo izvješće objaviti u lipnju. Toyoda se nakon problema u koje je upala Toyota svesrdno trudi izvući svoju tvrtku iz gliba pa je nedavno obukao Toyotinu uniformu kako bi podigao moral svojim radnicima.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.