Iako se posljednjih godina dosta govori o konsolidaciji tržišta trgovine u Hrvatskoj i regiji, ona još nije uzela maha i čini se da su velika preslagivanja tek pred nama, piše Poslovni dnevnik.
Vodeći igrači uglavnom drže svoje pozicije, a diskonteri u osvajanju tržišta napreduju polako, ali sigurno. Prema analizi BMI-a (Business Monitor Internationala), kad su posrijedi tri tržišta retaila u našoj regiji, daleko najveći potencijal ima Srbija. Razlog je jednostavan: njezino tržište još nije razvijeno, a u dobrom dijelu zemlje još prevladavaju mali dućani.
Kako će se hrvatski trgovački lanci snaći u ovoj priči, doznajte ovdje.
Samo malo ! Da li je ovaj Vecernjak , srbijanski medij , medij koji zagovara neku novu uspostavu , Jugoslavenskih drzava ili o cemu je tu rijec? Ovaj novinar pokusava dokazati da Srbijansko trzisete ima vecu potrosnju od slovenskog i Hrvatskog zajedno za tri puta. Mozes misliti ! Opet neki sa diplomom" coban jove"