novinska nagrada

Tri europske nagrade Poslovnom dnevniku

Foto: Poslovni dnevnik
Tri europske nagrade Poslovnom dnevniku
23.11.2011.
u 16:27
Po tri naslovnice, najbolje stranice s oglasima i vizualizacija teksta svidjele su se međunarodnom žiriju.
Pogledaj originalni članak

Poslovni dnevnik na 13. natjecanju Europske novinske nagrade ("European Newspaper Award") osvojio je tri europske nagrade za najbolje naslovnice, najbolje stranice s oglasima te najuspješniju vizualizaciju teksta. U konkurenciji 226 novina pristiglih iz 27 europskih zemalja deseteročlani žiri sastavljen od uglednih novinara, profesora i dizajnera iz Norveške, Švedske, Danske, Nizozemske, Švicarske, Austrije i Njemačke najbolje dizajniranima proglasio je naslovnice Poslovnog dnevnika od 18./19. ožujka 2011., 1. kolovoza 2011. i 5. rujna 2011.

Radi se o naslovnicama Poslovnog dnevnika na kojima su objavljeni tekstovi pod naslovima "Direktori Zabe i PBZ-a u Vladinu odboru za ulaganja", "Od rebalansa nas spasilo 870 milijuna kuna državnih tvrtki" te "Enterprise Investors odradio prvi krug razgovora s malim bankama". Sve nagrađene naslovnice odlikuje moderna infografika koju potpisuju Predrag Vučinić (art direktor Poslovnog dnevnika) i Ivana Kučko.

Međunarodni žiri najkvalitetnije dizajniranima ocijenio je i stranice Poslovnog dnevnika s uključenim oglasima (3. stranica od 5./6. studenoga 2010., 9. stranica od 17./18. lipnja 2011. i 5. stranica od 20. lipnja 2011.). Treću nagradu Poslovni dnevnik osvojio je za najuspješniju vizualizaciju teksta (visual storytelling), a odnosi se na prilog "U fokusu" od 17. veljače 2011. godine koji je čitateljima nudio praktične savjete kako ispuniti poreznu prijavu. Nagrade Poslovnom dnevniku, ove godine jedinim nagrađenim hrvatskim novinama, bit će uručene početkom svibnja 2012. na Europskom novinskom kongresu u Beču. Poslovni dnevnik na istom natjecanju već tradicionalno osvaja nagrade.

Prošle godine osvojio je priznanje za najuspješniju vizualizaciju teksta rubrike In&out, godine 2009. za najbolje dizajnirane naslovnice, dok je 2008. nakon uspješno provedenog redizajna Poslovni dnevnik osvojio nagradu za tipografiju.

>>Ovdje možete pogledati nagrađene naslovnice i stranice Poslovnog dnevnika

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.