Istraživanje

Tržište flaširane vode teško 1,37 milijardi kuna

Foto: Arhiva Vl-a
Tržište flaširane vode teško 1,37 milijardi kuna
07.05.2010.
u 12:32
Voda iz slavine još uvijek je najpopularnija i isključivo je pije više od polovice ispitanika - ako je kupuju, onda je to uglavnom gazirana Jamnica koju kupuje 76 posto potrošača.
Pogledaj originalni članak

Voda iz slavine još uvijek je najpopularnija voda u Hrvata, pokazalo je istraživanje portala Ja trgovac i agencije Hendal. Gotovo polovica ispitanika pije vodu isključivo iz slavine, 38 posto često, a tek 7 posto uopće je ne pije. Čak 63 posto građana nije sklono kupovati “običnu” vodu u boci. Ako je već kupuju, u 60 posto slučajeva to će biti gazirana voda - i to uglavnom Jamnica koju bira 76 posto potrošača, potom Studenac (9,9 posto), Donat Mg (4,5 posto).

Od flaširanih “običnih” voda najviše se kupuje Jana (56,3 posto), Jamnica (12,6 posto), Studena (9,9 posto), Cetina (7,9 posto), Bistra (5,3 posto), pa slijede Sv. Rok, Unique i neke druge vode, premda je činjenica kako više od polovice građana smatra da voda u boci nije kvalitetnija od vode iz slavine.

Aromatizirane vode trenutačno kupuje manje od 20 posto građana, gdje također dominira voda Agrokor koncerna - Jana sa 74,3 posto udjela, Jamnica s 12,2 posto udjela, Studena s 8,1 posto udjela...

Tržište flaširane vode raste iz godine u godinu te se procjenjuje da je u proteklih godinu kroz kanale maloprodaje i ugostiteljstva prodano 227,6 milijuna litara takve vode, čime je ostvarena vrijednosna od 1,37 milijardi kuna, objavio je Ja trgovac.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.