Turska spada u tržišta koja najviše obećavaju. To su već odavno prepoznali i njemački poduzetnici.
Istovremeno Turska slovi i kao povoljna lokacija za proizvodnju. Lokalni zaposlenici rade dobro, a jeftiniji su nego u Njemačkoj, dobavljača sirovina ima dovoljno, tržište još ni blizu nije zasićeno.
Tako njemački koncern Henkel uz poznate proizvode, poput praška za pranje rublja Persil, u Turskoj specijalno za tursko tržište proizvodi – Tursil. Turska je, naglašavaju šefovi Henkela, gospodarski izrazito atraktivna zbog brojne populacije i mladog stanovništva koje sve više prati moderne trendove.
Statistike pokazuju da Turci troše sve više novca na izgled. A Henkel sve to vidi i u svojim poslovnim bilancama: u posljednjih pet godina promet je u Turskoj rastao za 10 posto godišnje.
>>Hrvatska i Slovenija po prodaji kozmetike iza Njemačke i Austrije
pametne svabe,i dok se nas premijer i vlada svadjau oko spolnog(ne)odgoja,svabe jurisaju na Tursko trziste......