Dvadesetak molbi za posao dnevno najbolja je potvrda kako DM posluje u Hrvatskoj – uspješno, kvalitetno i profitabilno, pri čemu nimalo ne zaboravlja ni svoje zaposlenike. U poslovnoj 2009./2010., koja za tu tvrtku završava u rujnu, ostvaren je promet veći od 1,84 milijarde kuna (s PDV-om!) ili 2,11% više nego lani, čime je udio DM-a na hrvatskom drogerijskom tržištu povećan na 24,9%. Unatoč recesiji i nepovoljnoj klimi za poslodavce u Hrvatskoj, najbolji poslodavac godine treću godinu zaredom prema istraživanju portala MojPosao, samo je u toj poslovnoj godini povećao broj zaposlenih za 7,28%, na 1103, a lidersku poziciju na tržištu drogerija namjerava zadržati i u ovoj godini u kojoj planira još stotinjak novih radnih mjesta, 10-ak novih i obnovu 12 postojećih prodavaonica te unapređenje asortimana bioproizvoda, kaže Gordana Picek, članica uprave i voditeljica ljudskih resursa, nabave i prodaje DM-a, koja je ove godine proglašena i najboljom menadžericom ljudskih potencijala.
Ljudi ključ uspjeha
DM Hrvatska, kaže, “živi” filozofiju koncerna koji uz poštovanje regionalnih specifičnosti svugdje provodi istu kadrovsku politiku u kojoj su zaposlenici ključni, presudni faktor poslovanja i funkcioniranja svake uspješne kompanije, pa se u DM-u trude da budu sretni, zadovoljni i motivirani.
– Izuzetno dobrom racionalizacijom i organizacijom poslovanja u svim resorima tvrtke i korektnim odnosima prema dobavljačima osigurali smo pretpostavke za današnje prosječne plaće od 7507,38 kuna za zaposlene u trgovini, ali i dobre radne uvjete te dodatne pogodnosti zaposlenicima – kaže G. Picek ističući kako, kad se otvori novo radno mjesto, prvo raspisuju interni natječaj koji omogućuje zaposlenicima napredak i promjenu radnog mjesta unutar kompanije.
Nagrade, nagrade...
- U DM-u se rukovodimo idejom da što više daš, to ćeš i sam više dobiti, a tvrtke koje razmišljaju tako ostvaruju i veći profit - objašnjava G. Picek. Zaposlenici za svako novorođeno dijete dobivaju poklon-bon od 3000 kuna, čak i kad su na rodiljskom dopustu dobivaju i 13. i 14. plaću, poput drugih zaposlenika. Zapošljavaju i osobe s posebnim potrebama, a pokreću i društveno odgovorne projekte s mogućnostima aktivnog uključivanja. Sve to u konačnici prepoznaju i kupci koji DM čine liderom na tržištu.
Čak 70.000 kupaca, 10% više nego lani, i u ovim recesijskim vremenima svakodnevno kupuje u DM-u jer je, tvrdi, prepoznalo odličan omjer cijene i kvalitete robnih marki, ali i kvalitetnu uslugu, dostupnost i blizinu te uštede učlanjivanjem u program vjernosti...
– Indeks prodajnih cijena ove je godine u DM-u 1,77% manji, što znači da su kupci prepoznali i pogodnost “Trajno dobre cijene”, koja se za proizvode jamči najmanje četiri mjeseca – kaže Picek.
Proteklu poslovnu godinu obilježile su 63,8 milijuna kuna vrijedne investicije, od kojih velik dio u novi distributivni centar i nove prodavaonice kojih je danas 131 u RH. Društveno odgovorna tvrtka protekle je godine partnerskom suradnjom s kulturnim, zdravstvenim, obrazovnim i civilnim ustanovama predala 180 donacija u 60-ak rvatskih gradova. U tijeku je kampanja “Sve za nju” kojom se prikupljaju donacije za rad Centra za psihološku pomoć ženama oboljelim od raka, a putem babybonus programa prikuplja se i novac za nabavu prvog tandemskog spektrometara masa u RH - dijagnostički uređaj koji kod novorođenčadi otkriva oko 30 različitih nasljednih mataboličkih bolesti.
Ovom ne treba komentar.Todorićevi ljudi mogu samio sanjati ove m,za njih astronom ske plaće. Inače,njemački vlasnik firme je svijetli primjer u današnjemk svijetu da i kapitalizam može imati ljudsko lice i biti po mjeri čovjeka.No nažalost,danas prevladava onaj lopovski, tzv. neoliberalni model kapitalizma koji nije zasnovan na kulturi rada i novostečenim vrijednostima kao produkt rada,nego na pljački lopovluku i ostalim marifetlucima.