‘Thank you for your trust’ naziv je nove promotivne kampanje Hrvatske turističke zajednice, koja je pokrenuta na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter. Kampanja se provodi u deset zemalja iz kojih je ove godine došlo najviše turista – Njemačkoj, Sloveniji, Poljskoj, Austriji, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Italiji, Nizozemskoj i Francuskoj.
Cilj nove kampanje Hrvatske turističke zajednice je nakon ljeta dodatno skrenuti pozornost na Hrvatsku te kroz pozitivna iskustva gostiju, influencera, blogera, fotografa i novinara koji su ove godine boravili u našoj zemlji, svima zahvaliti što su odabrali Hrvatsku. Kako bi kampanja bila što autentičnija i uvjerljivija, koriste se stvarni dojmovi i preporuke gostiju, kao i fotografije iz Hrvatske. Svoje dojmove o odličnom odmoru u Hrvatskoj podijelili su tako talijanski influenceri Ema Kovač i Gennaro Lillio, poljski bloger Wojtek Tyluś, austrijski fotograf Christian Freiwald, mađarski bloger Élő Bence, francuski glazbenik i DJ Jean-Marie K. itd. U kampanju su se uključili i naši sportaši Marin Čilić, Domagoj Duvnjak, Dario Šarić, Sandra Perković, braća Sinković, braća Fantela, Ivica Kostelić, Ivan Buljubašić, Dina Levačić, Barbara Matić, Ana Đerek...
„Kampanju ćemo provoditi tijekom listopada, a riječ je o nastavku glavne pozivne kampanje „Trust me, I’ve been there“, koju smo uspješno proveli tijekom ljeta i koja je ostvarila izvrsne rezultate”, ističe direktor HTZ-a Kristjan Staničić. Otkriva da je Hrvatsku u 2021. posjetilo oko 11 milijuna stranih gostiju.